Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1388.nap

Reggel apa indult épp, amikor keltem,úgyhogy anya melegített reggelit és ő vitt oviba. Ma bohócokat készítettünk papírból: a Marianna néni kivágta és felragasztotta a bohóc-formákat én pedig kiszíneztem az enyémet. Sajnos ma nem mentünk az udvarra, viszont az ebéd me kedvemre való volt: paradicsomleves és rántott husi. Utána mentünk aludni. Alvás után az Ani jött értem és felvitt a Kati mamához, ahol ma Annával játszhattam amíg apa meg nem érkezett, mert akkor sajnos haza kellett jönni, ugyanis ma uszi van (pedig semmi kedvem hozzá). Végülis ma nem is volt olyan rossz az úszkálás - kicsit persze próbáltam hisztizni, hogy ne azokat csináljuk, amit Pista bácsi mondott, de apa hajthatatlan volt... Aztán meg annyira belejöttem a pancsolásba, hogy én voltam az utolsó, aki kijött a medencéből :)
Amikor hazaértünk, átöltöztünk és apa már melegítette is nekem a paradicsomlevest, mert már eléggé megéheztem a nagy úszkálásban... Vacsi után mentem fürdeni és hajat mosni, aztán még apával a szokásosat játszottuk a lefekvésig: a számokat dugdostuk el és meg kellett keresni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr45155677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása