1279.nap

Délelőtt elmentünk vásárolni gyorsan (apa vett egy kis lámpát a vécébe, amit én is fel tudok kapcsolni), aztán mentünk is a Klári mamához, aki ma is meglepett: vett új gyümölcs-játékokat! Hű, nagyon örültem ám! És az ebéd is finom volt, a levesben sok tésztát ettem és még a pörköltköz is érdekes tészta volt, azt is ettem tejföllel. Evés után még kicsit játszottunk, de ma hazajöttünk aludni, nem maradtam ott.
Persze itthon meg nem volt kedvem aludni,  viszont anya nem engedte, hogy lejöjjek, kicsit pihennem kellett az ágyban és csak utána jöhettem le, aztán pedig az uzsonna után lementünk sétálni és motorozni, és a Kati mama is lejött  a Somával sétálni velünk és hazakísértek minket.
Itthon pedig a számítógépen megtervezhettem egy töklámpást, amit utána apa ki is faragott egy hatalmas , igazi pumpkinhead-nek a konyhában.
Vacsoráig játszottunk és a fürdés és hajmosás után még kicsit apával játszottam és interneteztem is.

1278.nap

Reggeli után nem sokkal öltöztünk és elmentünk a teszkóba vásárolni, mert elfogyott a reggelim... Persze vásárlás közben egyszercsak nagyon kakilnom kellett, így apával leteszteltük a teszkó vécéjét is (tiszta volt) és utána muszáj volt kipróbálnom a pénzérmés autókat és hajókat és találkoztunk ismerős gyerekekkel (még a ringatóról...). De közben anya bevásárolt és integetett, úgyhogy mentünk pakolni és fizetni (mivel úgyis apa fizet, én anyával még visszamentem játszani!), aztán jöttünk haza, de amikor odaadtuk a Kati mamának, amit neki vettünk, akkor kérte, hogy ebéd után vigyük el a Somit orvoshoz, úgyhogy így is tettünk: miután apa sütött-főzött és megettük a fincsi érdekes-paníros rántott husit és a rántott halrudakat, ismét öltöztünk és lent a ház előtt megvártuk a Mamát és a somát és elvittük őket az állatorvos bácsihoz. Amíg ők bementek a házba, addig mi - apával - a környéken sétáltunk és néztük a repülőket. Néhány kutya persze megugatott minket, de volt amelyik aranyos volt és nem ugatott, csak megnézett minket és üldögélt vagy feküdt tovább... Amikor visszaértünk, megnéztük, hogy miújság a rendelőben és épp jöttek ki a Mamáék. A Somi kapott pár injekciót és sokat lihegett szegény visszafelé, aztán mi jöttünk haza, a Mama pedig még sétált kicsit.
Elvileg nekem aludnom kellett volna ezek után, de semmi kedvem nem volt, így aztán egy óra fekvés után megkértem apát, hogy hadd keljek fel... Meguzsonnáztunk és hármasban lementünk a játszótérre. A kicsin nem volt senki, így átmentünk a nagyra, de ismerősök ott se voltak, úgyhogy amikor kijátszottam, kihintáztam és kihomokoztam magam, elmentünk anyával kicsit sétálni és körülnézni a többi játszótéren (apa pedig hazament porszívózni). Köszöntünk a dédiéknek is és megálltunk minden útba eső játszótéren kicsit játszani :)
Amikor hazaértünk, kicsit interneteztünk apával, aztán vacsorára ettünk apával palacsintát és mentem fürdeni, és mivel délután nem aludtam, így menni kellett szinte azonnal aludni is...

1277.nap

Délelőtt sokat játszottam és interneteztem apával, aztán ebédelni átmentünk a Kati mamához, aki finom bablevest és még finomabb palacsintát csinált nekünk :)
Ebéd után még kicsit játszottam a gyerekszobában apával, aztán hazajöttünk és mentem (nagy nehezen) aludni.
Ébredés után uzsonnáztam, de addig-addig sikerült húznom az időt mindenfélével, hogy apa hiába próbált sürgetni, mégis kezdett már sötétedni mire el tudtunk indulni a játszótérre. Azért sikerült kikönyörögnöm, hogy maradjunk lent a híradóig, de akkor már egészen sötét volt, és már csak a lámpák világítottak, a napocska már egyáltalán nem és még a nagyok is indultak haza...
Itthon, a híradó után anya elkezdett főzőcskézni (én meg lábatlankodni...), mert ő főzött ma vacsorát, méghozzá sóskát husival és zsemlegombóccal.
Fürdés után még megnézhettem pár dalt az interneten, amiket az ani küldött és amiket apa talált.

1276.nap

Ma is elég későn ébredtem, ezért nem tudtuk megnézni a dévédét... Amikor beértünk az Oviba, akkor a többiek épp tornáztak, én pedig megtanultam egy hosszú verset a Marianna nénitől, ami egy tökről szólt. Később kimentünk az udvarra és ma a Noémivel játszottam és rohangáltam, és köszöntem anyának is, aztán beültünk az autóba és játékból lementünk Hévízre :)
Ebédre rántott husi volt, után viszont ma nem volt kedvem aludni, inkább csak csendben feküdtem és a plafont bámultam, aztán jött értem és a Noémiért az Ani és mivel szép idő volt, ezért a nagy játszóra mentünk és ott volt a Mama az Annával és a Botival, és így négyesben tudtunk rosszalkodni. Én rengeteget csúszdáztam, mert itt sokkal gyorsabb és nagyobb a piros csúszda, mint a kis játszón, aztán az Ani hintáztatott még egy csomót és közben sorra megérkezett a Zita a Livikével, aztán apa, az Odiék, és anya. Este felé sajnos kezdett hűvös lenni és mindenki elindult haza, így mi is és hazáig elkísértek minket az Odiék, akivel kézen fogva rohangáltunk a kapunkig :)
Itthon gyurmáztam a híradó végéig, ami után ettem egy nagy tál paradicsom levest és mentem fürdeni, de utána már későre járt és menni kellett aludni - épp csak egy keveset játszhattam a gombokkal.

1275.nap

Az oviban ma is ki tudtunk menni az udvarra, mert szerencsére nem esett az eső és mivel megtaláltam a Noncsit - hát vele rohangáltam jó nagyokat :)
Az ebéd ma igencsak a kedvemre való volt: paradicsomleves betűtésztával  és utána rizses hús és befőtt (a leves azért jobb volt...)
Alvás után - szokás szerint - jött értünk a Kati Mama és ma ott volt a Mamánál az Anna és a Boti is, úgyhogy képzelhetitek micsoda felfordulást csináltunk négyen... Később apa is megérkezett erősítésnek a Mama mellé és nem sokkal később a Zoli elvitte a Botit síelni, így hárman maradtunk és tovább rosszalkodtunk, kiabáltunk, táncoltunk és játszottunk, aztán megjött az Ani és elvitte az Annát, és akkor már mi is indultunk haza.
Anya már itthon volt és a híradóig énekeltünk és doboltunk, aztán vacsorára megettem azt a nagy adag paradicsomlevest, amit a Mama küldött nekem.
Fürdés után pedig még játszottunk kicsit, amíg le nem kapcsolt a szívecskés lámpa.

1274.nap

Ma sem kellett korán kelni, mert anya vitt oviba. Épp reggeliztek a többiek és utána nem sokkal kimentünk az udvarra játszani (én ma a Virággal rohangáltam kicsit és köszöntem a kerítésnél a Mamának amikor ebédért jött- és ment). Az ebéd ma egész fincsi volt: pipi húsleves és túrós tészta és körte. Jót ettem és jót is aludtam utána. Amikor alvás után eljött értünk a Mama (mármint a Noncsiért és értem), akkor kipróbáltuk, hogy  át tudok-e öltözni amíg a Noémi uzsonnázik, és kis segítséggel, és sok türelemmel, de sikerült is! Csak a cipőmet nem tudtam megkötni, mert olyan masnit én még nem tudok, csak a tépőzárasat ismerem... Az oviból a Mamához mentünk és ott játszottunk a Noémivel, amikor átjöttek a Zitáék is és csatlakozott hozzánk a Livike is és így már hármasban gyurmáztunk és rosszalkodtunk, amíg nekik haza nem kellett indulni. Közben apa is odaért és szerencsére  még maradtunk egy darabig, és játszhattam a Noémivel egy csomót és csak a híradó előtt indultunk haza. Itthon rajzoltam épp, amikor anya is hazaért és a híradó után ő is játszott velem, aztán megvacsoráztunk és mentem fürdeni. Lefekvésig anyával játszottunk, főleg a gombokkal, mindenféle érdekes játékot.

1273.nap

Ma nem kellett korán kelni, de pont akkor ébredeztem, amikor apa indult dolgozni. Az oviba anya vitt és becipeltük azt a hatalmas sütőtököt is, amit később megsütöttek nekünk a dadus nénik és meg is ettünk még melegébe'... Ma kimentünk kicsit az udvarra is, mert nem esett az eső, de cserébe csípős hideg volt és én kicsit fáztam is, úgyhogy zsebre dugtam a kezem - ahogy apa tanította, hogy ne fázzon :)
Ebéd után pedig aludtunk egy jót és már jött is értem a Mama és mivel beugrottunk a közértbe,  kértem, hogy vegyen nekem gumicukrot és kakaós csigát uzsonnára :)
Épp nagyban játszottam a kisszobában, amikor megjött értem apa és hazahozott (a ház előtt találkoztunk anyával is, aki pont végzett az oviban), hogy itthon játsszon velem egész délután... Csak este hagytuk abba a játékot, amíg vacsoráztam és megfürödtem, aztán folytattuk a bunkeremben és a nagyszobában a játékot és rajzolást, egészen alvásig.