Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1335.nap

Mivel tegnap sok hó esett, ezért ismét lehet szánkózni! Délelőtt hármasban le is mentünk és apa jó sokat húzott és kicsit anyával is csúsztam a kis dombon, csak sajnos eléggé fújt a szél és folyton az arcunkba fújta  a havat, nomeg már lassan közelgett az ebédidő is, úgyhogy hazajöttünk és apával voltam és rajzolgattam amíg anya ebédet csinált (aztán végül én inkább a tegnapi bolnyait kértem, mert nem volt még kész a narancsos kacsa...).
Ebéd után mentem sziesztázni, de nem aludtam egy percet se, mert délutánra is be volt ígérve egy szánkózás, méghozzá a ház előtti nagy dombon! Aztán amikor anya elment a Krisztinek segíteni, akkor apa megengedte, hogy lejöjjek az ágyból és uzsonna után rögtön öltöztünk is és lementünk egy nagyot csúszkálni, amíg még világos van. Húúú de klassz kis szánkózás volt! Egy kislánnyal versenyeztünk sokat, hogy ki csúszik messzebb és hát többnyire mi nyertünk :)
Egészen a sötétedésig lent is maradtunk és végül én mondtam, hogy rendben, mehetünk haza... Itthon folytattuk apával a játékot a számokkal, aztán anya is hazaért és kicsit interneteztem is a vacsi előtt, utána pedig mentem fürdeni és aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr305155621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása