Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1333.nap

Reggel anya vitt ma is oviba de kicsit nyűgös voltam. Viszont délelőtt kimentünk az udvarra, ami klassz és sokat futkároztunk és bújócskáztunk. Az ebéd ellenben nem ízlett (főzelék volt...), szerencsére már jött is értem a Mama és ma is szánkóval!!! Hurrá! Sajnos a Noémi nem jött velünk, így egyedül pedig nem volt kedvem a nagy dombról lecsúszkálni, de azért klassz volt kicsit szánkózni így is... Aztán felmentünk a Mamához és aludtam egy nagyot. Ébredés után pedig csináltam titkos ajándékot a Mama segítségével. Alighogy végeztünk, már jött is apa és lassan hazaindultunk. Itthon kicsit rajzolgattam, majd elvittük anyát  a KMO-ba és amikor hazajöttünk, vacsorára ettem rántott halacskát és mentem fürdeni.
Képzeljétek, a Mikulás ma is tett finomságot az adventibe amíg pancsoltam! Miután a felét rögtön meg is ettem a csokis keksznek, még kicsit rajzolgattam és még belekezdtünk a Teletábbik karácsonyába, de sajna lekapcsolt a kislámpa és menni kellett aludni... Apa még mesélt egy mesét és ma végre ismét a kis vízilovammal aludhattam (adtam is neki rögtön egy puszit amint átöleltem), ugyanis ki lett mosva és mostanra száradt meg - most fincsi illatos :)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr275155619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása