Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1284.nap

Ma is főleg apával voltam, mert anya továbbtanuláson volt a Csillával.
Délelőtt játszottunk (rajzoltunk, gyurmáztunk, hat-heteztünk) itthon, és amikor kisütött a nap, lementünk a kis játszótérre hintázni. Egy ideig egyedül voltunk, de aztán arra jöttek a Zitáék és a Juditék és mi is utánuk  mentünk a nagy játszóra, mert épp odasütött a napocska. Ott is hintáztam és motoroztam kicsit, és amikor pisilni kellett, akkor hazajöttünk, mert már úgyis éhesek voltunk már és apa sütött egy nagy pizzát extra szalámival és mind meg is ettük :)
Ebéd után mentem is aludni és amikor felébredtem, uzsonnáztam és még rajzolgattam kicsit, aztán elmentünk autóval anyáékért Budára. Érdekes volt, mert amikor elindultunk még világos volt, de amikor odaértünk, akkor már sötét és sok-sok lámpa világított a városban, ami nekem nagyon tetszett. Visszafelé megálltunk az Europarkban és a Csilla onnan egyedül ment haza, mi pedig vásároltunk még mindenfélét mielőtt hazajöttünk.
Itthon megvacsoráztunk és kicsit játszottam apával ismét, amíg anya fürdött, és utána mentem én is pancsizni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr965155568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása