Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1283.nap

Délelőtt apával játszottunk itthon és kicsit dévédéztem is, alapvetően azt játszottunk amit én kitaláltam, csak egyszer akasztottam ki apát, amikor egymásba kalapáltam jó erősen két kocka-hathetet és apa majdnem kitörte a körmét amikor kihúzta a kicsit a nagyobból (én meg kinevettem persze...). Na akkor az a hat-hét mondjuk felköltözött a legmagasabb szekrény legtetejére :(
Később pedig telefonált a Kati mama és amikor ő lejött sétálni a Somival, akkor mi is elkísértük, sőt, a Krisztiék is csatlakoztak hozzánk és együtt sétáltunk kicsit a tér körül, aztán felmentünk ebédelni a Mamához. A rakott krumpli után még ettünk egy kis almát és persze közben egyfolytában rosszalkodtunk a Botival (no persze Anna is rögtön utánozta a csínytevéseinket...). Kicsit később anya telefonált, hogy hazaért és akkor mi hazajöttünk és én mentem is aludni és jó nagyot aludtam.
Ébredés után uzsonnáztam és elindultunk a Kispesti usziba, de sajnos nem tudtunk bemenni, mert épp oktatás volt a kismedencében és apa nem akart nyolcig várni... Így aztán elsétáltunk a Csabáékhoz, ahol  a Csilla megreszelgette anya körmeit, én pedig a Lilivel és a Marci cicával játszottam közben.
Amikor hazaértünk, játszottunk a vacsoráig, és mivel már nagyon későre járt, sajnos a fürdés után azonnal mennem is kellett aludni, akárhogy is hisztiztem...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr605155567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása