Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1282.nap

Hű, ma nagyon klassz volt a délelőtt:
a reggeli után nem sokkal öltöztünk és lent a kocsinál megvártuk a Noncsiékat és a Noémi átült a mi autónkba és elmentünk a Krisztiék elé és ők is beültek az ő autójukba és elmentünk a Kalandparkba! Épp nyitásra értünk oda, így eleinte kevesen voltak és a nagyon klassz hatalmas mászkálós várat (három szintes irtó magas!) keresztül-kasul bebarangoltuk. Na jó, eleinte nem mertem a felső szintre felmászni, hanem lent futkároztunk és ugráló-váraztunk, de aztán a  Kriszti megmutatta hogyan kell felmászni az érdekes létrán és onnan sokáig csak a legfelső szinten rohangáltam! Egy szó, mint száz, irtó jól éreztük magunkat és rengeteget játszottunk a klassz játékokkal, de sajnos idővel indulni kellett (addigra már elég sokan lettünk...). Még az áruháznál beugrottunk egy étterembe és választhattunk ételeket, amiket elvittünk a Kati mamához és ma ott ebédeltünk mindannyian. Mi a Noémivel Milánói makarónit kértünk és utána még csokit is kaptunk a Mamától, aztán mi mentünk haza, mert mindenki aludni ment - csak apa nem, mert ő dolgozni, de mikor felébredtem, már jött is haza. Amikor pedig a Noémi  is felébredt, telefonált a Mama és nála találkoztunk  a lépcsőháznál, ahol épp lejött az Ani az Annával és a Noémival, aztán a Dédi, a Mama és a Soma is a Botival és így sétáltunk egy ideig, aztán már csak anyáékkal és a Noémival együtt mentünk tovább a könyvtárba. Amíg anya új könyveket válogatott nekem, addig játszottunk és még egy érdekes számítógépes játék is volt, amivel a Noémi játszott előbb, de  aztán én is és úgy lehetett kiszínezni például cseresznyéket, hogy nem is lett festékes az ujjam!
Innen hazajöttünk és persze a Noncsival igen nagy rendetlenséget csináltunk pillanatok alatt és addig rosszalkodtunk, amíg megérkezett a Timi érte. Én is le akartam kísérni őket, de apa épp telefonált, így pillanatok alatt felvettem a cipőmet (hopp, lebuktam! gyorsan is fel tudok öltözni, ha akarok!), mégse mehettem le... Helyette vacsora és fürdés következett, mert már esteledett. Lefekvésig apával játszottam és még rajzoltam is neki pár gyönyörű rajzot.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005155566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása