Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1281.nap

Délelőtt lementünk a házunk mögötti kis terecskére futkározni(azért ide, mert idesütött a napocska) és itt találkoztunk a Zitáékkal és a Domiékkal. A mai játék pedig bogarak keresése volt anyával, így körülnéztünk a levelek között és pár bodobácsot, egy hernyót és hangyákat találtunk, ennél egzotikusabbat nem :)
Amikor a többiek hazaindultak, anya pedig főzni, mi apával még átsétáltunk a nagy játszóra kicsit hintázni és csúszdázni, aztán jöttünk fel, mert már éhes voltam. Az ebéd pedig paradicsomleves és császármorzsa volt, aztán mentem sziesztázni, de ma nem volt kedvem aludni, hiába próbált anya rábeszélni... Amikor apa megengedte, akkor felkeltem és lementünk sétálni, mert klassz idő volt és arra mentünk amerre én mondtam, sőt, még egy nyalókát is kaptam, amit útközben nyalogathattam (és mindent összekentem vele...), és még Somát is lehoztuk kicsit sétálni a környéken.
Amikor feljöttünk, apával játszottam estig, mert akkor lementünk az Anikó nénihez aki klasszul levágta a hajam és még be is zselézte, mint a nagyoknak! Utána mi  feljöttünk vacsorázni, amíg apának is lenyírták a séróját, de aztán ő is csatlakozott hozzánk a vacsoránál.
Fürdés előtt még anyával játszottam kicsit a nagyszobában, utána pedig még nézhettem kicsit a 'Szavak' dévédét...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005155565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása