Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1280.nap - 3 és 1/2 éves lettem

Reggel arra ébredtem, hogy anya pont indult munkába, de már nem tudtam visszaaludni, így együtt reggeliztem apával és utána végignéztem egy teletubbies részt a nagyszobában. Ja, és képzeljétek, ma már pelus nélkül aludtam és nem pisiltem be! Apa nagyon örült neki reggel, és a dévédézés után le is vitt a nagy játszótérre (a kicsin senki nem volt, megnéztük) motorozni és homokozni és ő is játszott velem: együtt homokoztunk és a kis házikóba is játszottunk a gyümölcsökkel, meg persze hintáztam is és csúszdáztam is. Aztán délre hazajöttünk és apa melegített fincsi levest és pörköltet sok tésztával és tejföllel (még a kanalat is lenyalhattam - az a legfinomabb!), és evés után mentem aludni.
Jó nagyot aludtam és mikor felébredtem, már anya megjött a munkából és uzsonna után átmentünk a Kati mamához, mert ott voltak a Botiék és játszhattam velük. Szerencsére a Zoli csak a híradó alatt jött az Annáékért, és így jó sokat tudtunk rosszalkodni :) Amikor pedig hazamentek, mi is hazaindultunk, és elkísért minket a Mama a Somával.
Itthon még kicsit zenét hallgattunk és vacsorára küldött nekem az aranyos Kriszti paradicsomlevest betűtésztával (telefonon meg is köszöntem neki!) és evés után mentem fürdeni, aztán szinte rögtön aludni.

Milán

ui.: lefekvés előtt lemértek anyáék és 14.3 kiló vagyok és 101 centi magas. A fejem 49 centi, a lábam pedig 16.5 centi.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr835155564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása