Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1199.nap

Címkék: balaton200908

Ma még tejbegrízt reggelizhettem, de sajnos utoljára - legalábbis idén és itt a szállodában :(
Evés után apa már cipelte is le a bőröndöket, én meg nagyon raplis lettem és mérgemben a kislabdát bedobtam a recepciós pult mögé, amiért anya nagyon mérges lett, mert majdnem telibe találtam a díszvázát... ki is vitt a kocsiba, hogy ott raplizzak inkább... Közben a Csilláék elindultak haza, mi pedig a Krisztiékhez, és útközben lenyugodtam, pláne, amikor nemsokára megérkeztünk és a nevemet kiabálva rohant hozzánk a Boti! Huhú! Volt ám kergetőzés, meg labdázás, meg rosszalkodás! Ja, persze közben adtunk ajándékot a János Papának és ő is adott nekem egy nagy doboz pázzlét és kisautókat, de aztán már rohangásztunk is tovább a Botival és az Annával a kertben! A nagy futkározás közben elszaladt az idő, és jócskán elmúlt már dél, amikor felkerekedtünk és bementünk enni valamit Siófokra. Én semmit nem kértem - csak fagyit - de azért apa sültkrumplijának a felét csak megettem - persze rengeteg kecsöppel :) No és utána a fagyi sem maradt el: apa mindenkinek vett fagyit és én belgacsokisat választottam (ööö a csokifagyi valamiért erősen vonzódik a póloimhoz, mert most is erősen leettem magam...). Fagyizás (és mosakodás) után pedig egy jót játszottunk még a játszótéren és most végre hintázhattunk sokat, mert nem kellett más gyerekekre várni :)
Sajnos a kis házhoz visszaérve már csak egy keveset futkározhattunk, mert indultunk haza... Én az úton el is aludtam, mert uncsi volt, és itthon a ház előtt ébredtem, de nagy volt az örömöm, amikor hazaérve elővehettem az itt hagyott nagy kosár zöldség-gyümölcs játékomat! Közben anyáék nagyban kirámolták a táskákat és bőröndöket, de apa még a híradó alatt azért játszott velem, utána pedig anya még levitt kicsit a játszótérre, ahol az Igorral labdáztam a csúszdánál, de amikor kezdett sötétedni, akkor hazajöttünk és mentem is rögtön fürdeni, utána pedig ettem vajas kenyeret kakaóval és már mentem is aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr425155482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása