Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1190.nap

Ma is pötyiztünk délelőtt anyával, és utána lementünk a kis játszótérre, ahova lejöttek a Livikéék és később a Rékáék is, meg még páran. Amíg játszottunk, a Mama is arra járt és ebédre ma finomat főzött a Mama  és anya: grízgaluska levest és túrógombócot. Mind a kettő ízlet, jól ettem belőlük és lefekvés előtt kicsi piros autós mese volt, aztán aludtam egy kicsit és később anya megérkezett a Noncsival, akivel rögtön hangoskodni és rohangálni kezdtünk, úgyhogy inkább levittek minket anyáék...
Most is sokan voltak már lent a téren és levittem két "hat-hetemet" is homokozni. Kicsit később lejött apa és neki is megmutattuk  a Noncsival a felfújható halacskáinkat (az enyém lett a rózsaszín!), amiket anya vett nekünk a közértben és nagyon aranyosak és úszni is tudnak állítólag (ezt majd este leteszteljük a kádban). Estig lent maradtunk (én párszor büntibe is voltam, amikor szórtam a homokot...) és mezítláb voltam végig, mert összevizeztem a szandálomat, így persze amikor hazaértünk, rögtön mentem is fürdeni, mert elég "csatakos" lettem ugyebár. Pancsolás után pedig finom túrógombóc volt vacsorára és maradékomat apa önfeláldozó módon mind megette :)
Sajnos ezek után már nem sok idő maradt a játékra, mert mentem aludni. Egy-egy mesét mesélt anya is és apa is az ágyikómban.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr405155473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása