Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1189.nap

Hajnalban Reggeli után picit játszottunk válogatósat: szétválogattunk egy-egy kis marék babot, lencsét, rizst meg ilyeneket. Utána lementünk a játszótérre és már mindenki lent volt és megnézhettük a picike Milánt, aki nemrég született és odajöttek a játszóra később a Dédiék is. Sajnos párszor bünti is volt a csínytevéseimért, pedig sokszor szépen is játszottam. Jó sokáig lent maradtunk, aztán hazajöttünk ebédelni (anya sütött finom csillagtököt) és mentem sziesztázni. Persze nem aludtam, hanem énekeltem és beszélgettem, és ledobáltam mindent az ágyamból és a kulacsomból is kifröcsköltem a vizet... úgyhogy anya nem kuglizott emiatt velem, de szerencsére azért pötyivel játszani volt kedve.
Épp befejeztük a pötyizést, amikor apa hazaért, úgyhogy ő is lejött velünk a játszótérre és megint jó sokáig lent maradtunk, egészen estig, amikor már mindenki hazaindult. Itthon még pötyiztem apával is, aztán fürdés után ismét finom rántott csillagtök volt a vacsora, de sajnos már későre járt és csak egy ici-picit játszhattam és már menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr815155472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása