Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1188.nap

Délelőtt elmentünk egy klinika nevű helyre, ahol kicsit várni kellett (addig a lépcsőket számoltuk), aztán egy szobában egy doktor bácsi megnézte anya torkát és orrát és utána engem is megvizsgált. Szerencsére nem fájt a vizsgálat, és olyan nagy Á-t mondtam, hogy kanál se kellett a torkom megnézéséhez és még egy fura műszerrel a fülemet is megmérte a doktor bácsi. Megtudtuk, hogy minden rendben van mindkettőnkkel és ennek örömére már mentünk is tovább a Klári mamához ebédelni. Amíg készült a finom ebéd, addig apával dominóztunk, de nem igazán értettem elsőre, hogy hogyan kell viccesen elindítani a dominót... Ma nagyon finom leves volt (a sárgarépából repetáztam is) és utána rántott husi és rántott csillagtök, méghozzá ubisalival és annak a levét is megihattam a végén. Aztán anyáék elmentek vásárolni (én egy kakaós csigát kértem tőlük), én pedig a Mamával játszottam (persze a gyümölcsökkel...), aztán amikor megjött a Julika Néni, akkor vele is. Amikor anyáék is visszaértek, apa kapott ajándékokat és én segítettem kicsomagolni, utána pedig tortát is ettünk és én megettem apa majdnem összes marcipánját :)
Utána hazaindultunk és én  nagyon elálmosodtam, úgyhogy aludtam egy nagyot. Amikor felébredtem, elmentünk a Dédiékhez, de irtó nyűgösen ébredtem, semmi se volt jó és annak az ellenkezője se! Csodálkozott  is az Ani és a Dédi, hogy én milyen hisztis is tudok lenni! Aztán lassan megnyugodtam (még egy halom milkacsokit is meg tudtam enni...) és hazaindultunk, mert még le akartam menni a játszóra. Épp csak átöltöztünk és le is mentünk, és egész sokan lent voltak, úgyhogy a többi gyerekkel sokat játszottam mindenfélét, aztán este felé járt már  amikor hazamentünk. Itthon még apával kugliztunk és labdáztunk, aztán a fürdés után apa csinált ma is finom melegszendvicset és anya adott egy happy-hippo csokit (apró hiba, hogy a csokis számat a tiszta pizsibe töröltem...), de ekkor már elég későre járt, úgyhogy menni kellett aludni. Apa még mesélt nekem egy Anna-Petis mesét és már aludtam is......

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845155471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása