Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1178.nap

Reggel jó sokáig aludtam, így aztán rögtön reggelizés után már menni is kellett a Mamához, mert ő vigyázott rám, amíg anya a fogorvoshoz ment. Közben én dévédéztem és amikor megjött anya, akkor lementünk a kis játszótérre és lent is voltunk egészen ebédig. "Természetesen" ma sem ebédeltem, viszont megérkeztek a Krisztiék és a Botival nagyüzemi hancúrozásba kezdtünk, amit sajnos anya nem értékelt kellőképp, és hazavitt aludni. Mondanom sem kell talán, hogy nem aludtam - és be is kakáltam... Némi hánykolódás és nyűglődés után lejöhettem az ágyból és uzsonnázás után kicsit játszottunk, majd felöltöztünk. Épphogy leértünk a ház elé, és már jött is apa, hogy elvigyen minket a Mariettáékhoz ismét, ahol anya megint ruhás bálák között válogatott - most főleg nekem - ruhákat. Még jó, hogy apa is jött, mert vele legalább tudtam játszani, amíg anya keresgélt és persze nem hagyhattam ki a "mérlegelést" se azon az igen fura, ósdi mérlegen. Amikor végeztünk és hazaértünk, rögtön indultunk is le anyával a játszótérre, de még mindig őrült meleg volt, pedig már lassan este lesz! A játszótérre apránként minden ismerősünk lejött és én rengeteget hintázhattam, aztán apa is lejött és estefelé járt már amikor hazaindultunk. Itthon mentem is fürdeni és vacsorára megettem egy nagy tányér pörköltet (főleg a tésztát, kovászos ubival), de sajna már lekapcsolt a szívecskés lámpa, így csak kicsit játszhattam apával és már menni is kellett aludni. Ma apa mesélt és szerencsére visszakaptam Vizilovat, akit délután ledobtam és ezért anya azzal fenyegetőzött, hogy akkor ő alszik vele!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr525155461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása