Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1176.nap

Reggel épp apa munkába ment, amikor keltünk és reggeli után lementünk a játszótérre. Eleinte kevesen voltunk, és egész sokáig lent maradtunk, aztán a Mamához mentünk és én ott vártam meg, amíg anya elment az  oviba és vissza a Csillával jöttek, és közben megérkeztek a Botiék is, és kimehettünk az erkélyre pancsolni (csak persze annyira fröcsköltem, hogy ki kellett jönnöm, mert nem maradt volna már víz a kis medencében...). Ebédre nem ettem túl sokat és utána haza is jöttünk aludni, de sajnos elmaradt a  mese, mert olyan rossz voltam a Mamánál. Persze  aludni se volt kedvem, úgyhogy uzsonna után gyakoroltuk a bukfencezést (egész jól megy már!) és elmentünk villamossal a Doktor nénihez, hogy beteg vagyok-e, de szerencsére nem, vagyis már majdnem meggyógyultam, csak hideget nem ehetek-ihatok (fagyit se! ajaj...). Haza is villamossal jöttünk és rögtön le is mentünk a játszótérre és szerencsére még ott voltak a Botiék, úgyhogy jót rosszalkodhattunk :)
Később sajnos hazavitték a Botiékat, aztán jött apa is és megmutattam neki, milyen ügyesen tudok homokból formákat készíteni. Estefelé hazajöttünk és persze rögtön mentem is a kádba, mert csupa homok és sár voltam, és közben anya sütött fincsi gombás pizzát, úgyhogy azt  ehettem vacsorára és még jó sok dinnyét is kaptam utána.
Lefekvésig pedig apával kirakósoztunk és neki is megmutattam, milyen ügyesen tudok már egyedül bukfencezni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr545155459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása