Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1166.nap

Címkék: balaton200907

Reggel apáék elmentek a  kis közértbe, amíg aludtam, úgyhogy friss, finom péksütik voltak reggelire. Én egy csokis fánkot kértem és kakaót ittam hozzá. Amikor megreggeliztünk, még rohangáltunk egy ideig a Botival, aztán autóba pattantunk és elmentünk Balatonfűzfőre bobozni. Hát ez szuper ötlet volt, én őrülten élveztem az összes lesiklást és szerencsére apával mehettem, úgyhogy tényleg irtó gyorsan jöttünk le! Visszafelé jövet pedig megálltunk egy lángososnál és ettünk sajtos-tejfölös lángosokat és hot-dogokat és palacsintát is. Egyszer mondjuk büntibe is kellett állnom, mert kaviccsal megdobtam a Krisztit... A faházba visszaérve elvileg aludni kellett volna, de én persze nem aludtam, hanem megint bekakáltam, aminek apa nem túlzottan örült, de szerencsére annyira azért nem haragudott, hogy otthon hagyjon, amikor picit később lementünk a strandra, ahol nagyon jót játszottunk és apa még egy irtó érdekes fagyit is vett nekem, amiért szóltam, hogy pisilni kell (ó és képzeljétek, egy piszoár nevű kagylóba pisilhettem, mint a felnőttek!). Kicsit a vízben is pancsoltunk, csak egy idő után fázni kezdtem, így anya kihozott, mert már így is taknyos vagyok és köhögök kicsit... Este felé járt már amikor vissza indultunk, és rögtön le is zuhanyoztunk, mert irtó koszosak lettünk, aztán már csak annyit rohangálhattunk, amíg megfőtt a vacsora, mert utána fogmosás és alvás következett.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr715155449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása