1159.nap

Címkék: heviz2009junius

Ma a szállodában ébredtünk és éjjel apa székeket rakott az ágyam mellé, mert majdnem leestem, amikor forgolódtam... Reggelizni az étterembe mentünk és én pici virsliket ettem kecsöppel és magvas zsemlét. Utána anyával felmentünk a játszószobába, amíg apának valami előadást vagy mit kellett végig ülnie helyettünk is. Alighogy visszaértünk  a szobába, megérkezett apa is és átöltözünk, és lementünk az uszodába pancsolni. Ma vittünk úszógumit is, és így tudtam úszkálni is a medencékben és dobálni apának a gyümölcsöket. Amikor már kipancsoltuk magunkat apával - és nem mellesleg megéheztünk, akkor visszamentünk a szobánkba, lezuhanyoztunk és átöltöztünk, aztán  elsétáltunk egy közeli étterembe és ott ebédeltünk. Én milánói makarónit kértem és egész finom volt, de az egész tállal nem tudtam megenni. Az ebéd után a pincér bácsi ajánlott nekünk egy közeli fagyizót és én is kaptam ott egy csokifagyit. Irtó fincsi volt! Visszafelé sétáltunk épp, amikor találkoztunk a helyi városnéző kisvonattal és sikerült meggyőzni apát, hogy menjünk egy menetet vele. Ez is nagyon klassz volt, csak a végére úgy elringatott, hogy majdnem elaludtam apa ölében...
Persze amikor visszaértünk a szállóba, már újra felébredtem, és játszani valahogy mégiscsak tudtam :)
Kicsit később pedig visszasétáltunk a térre, ahol a kisvonat is indult, mert ott láttuk korábban, hogy van egy palacsintázó és apa ott vett nekünk vacsorára pár palacsintát (én kakaósat és nutellásat ettem). Amikor ismét visszamentünk a szállodába, még játszhattam kicsit és megnéztünk pár Postás Pat mesét, aztán mennem kellett az ágyamba, mert állítólag sajtkukacokat megszégyenítően nyüzsögtem...