Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1132.nap

Délelőtt apával játszottam, mert közben anya a játékaimat rendezgette a szobámban és nem szerette, ha közben én is "segítek"... Dél előtt átmentünk a Klári mamáékhoz és kaptam nagyon érdekes ajándékot gyereknapra: hat kis tüsilabdát, amik világítanak a sötétben! Egy csomószor raktam az erkély ajtó elé, hogy feltöltődjenek és utána  a fürdőben nagyon klasszul világítsanak a sötétben. Közben megebédeltünk és ma kedvemre való volt: húsleves finom tésztával és husival és utána rántott hús uborkasalátával. A süti is finom volt: mákos süti habbal a tetején! Nyammm! Ebéd után nem sokkal pedig hazaindultunk, de itthon nem aludtam mégse egy percet se, csak pihentem és mondókákat mondtam meg énekeltem az ágyamban. Közben anya csinált eperkrém levest, apa pedig kitakarította a fürdőt. Amikor apa végzett és már nem lettem volna láb alatt, akkor kijöhettem és uzsonnára ettem levest (de leginkább csak a tejszínhabot!), aztán játszottam apával, de ő nem sokkal később elment moziba  a Csabával. Mi pedig jól beöltöztünk és gumicsizmát húztunk anyával és lementünk pocsolya-vadászatra! Átsétáltunk a Dédiékhez és közben minden pocsolyába beletrappoltam :) A Dédiéknél kaptam egy fából készült gombát, úgyhogy már az is van a "gyűjteményemben" és átsétáltunk a Kati mamához, ahol kaptam mézes puszedlit, amit a Soma folyton el akart csórni a kezemből, úgyhogy végül megsajnáltam és adtam neki egyet, aztán lementünk a Somát is megsétáltatni és hazajöttünk. Itthon játszottunk kicsit anyával a fürdésig és épp a kádban voltunk, amikor hazaért apa, aki megfürdetett és utána melegített vacsorát , majd kicsit még játszottunk, aztán mentem az ágyikómba, ahol anya is, apa is mesélt egy-egy mesét elalváshoz.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr285155414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása