Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1131.nap

Képzeljétek, ma délelőtt hármasban elmentünk a Cirkuszba! Kicsit hosszú volt ugyan, de majdnem  végig maradtunk, és ami különösen tetszett: a szép és ügyes lovacskák az elején, az oroszlánok a szünet után és a kutyusok (akik még csúszdáztak is!), nomeg a bohóc, aki nagyon vicceseket csinált, például pincérkedett és egy nagy tál spagettit kis darabokban kidobált a nézők közé és még az én ölembe is repült egy adag! Vissza is dobtam neki! Szóval nagyon klassz volt, csak kicsit hosszú, úgyhogy a végét nem vártuk meg, hanem hazajöttünk és ebédeltünk orja levest és rántott husit, aztán mentem aludni, de elég nehezen aludtam el és nem is aludtam túl sokat. Ébredés után apa csinált uzsonnára pirítóst kakaóval és utána elmentünk a teszkóba vásárolni finomságokat. Kaptam és is ezt-azt, például egy zöld napellenzőt, meg kakaós csigát és gyümölcsös cukorkákat :)
Itthon előbb fürödni mentem és közben pisilni kellett, de vissza tudtam tartani, amíg átsiettünk a vécébe és képzeljétek: állva belepisiltem, mint a Boti! Apáék nagyon örültek, hogy már ilyen nagy fiú vagyok. Aztán vacsorára ettem szendvicset és még játszottam kicsit apával a gyümölcsökkel és mentem aludni. Apa ma is mesélt két mesét is, a dínósat és egy Anna-Petiset.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr855155413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása