Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1130.nap

Reggeli után - amit még apa gyorsan megcsinált nekem mielőtt indult dolgozni - kicsit játszottunk anyával és elmentünk Bori tornára, és ma Baba Majális volt! Volt medence és kis házikó kis asztallal és kis székekkel, aztán a trambulinon ugráltam, karikát pörgettem és kicsit rapliztam is amiért a kalácsomból a földre esett morzsákat anya kidobta, pedig én azt is megettem volna! Így aztán a "maratonfutáson" majdnem utolsó lettem, mert végig rapliztam a versenyt... Végül anya megunta és hazaindultunk. Beugrottunk az oviba is és a Tünde néni elvitt hátra és adott egy papírt, amiért adtam neki egy puszit, ugyanis az a papír jelenti azt, hogy mehetek ősszel oviba! Innen felmentünk a Kati mamához ebédelni, de ma semmit nem ettem, mert nem ízlett a főzelék, úgyhogy hazajöttünk aludni és anya mesélt két Anna-Petis mesét is. Ébredés után kakaós csigát kaptam uzsonnára és a felét meg is ettem, és felöltöztünk és épp leértünk a ház elé, amikor apa megérkezett, úgyhogy együtt elkísértük anyát a tanfolyamra a wekerlére, aztán hazasétáltunk, apa átöltözött és lementünk egy órára a nagy játszóra, mert odasütött a nap és így ott nem volt olyan hűvös, mint árnyékban. Ma kivételesen nem hagytam el egy játékot se és nem is kellett büntibe se menni, mert végig szépen játszottam és így aztán még a galambokat is megkergethettem :)
Hazaérve mentem is rögtön fürdeni és épp apával játszottunk a híradó alatt, amikor anya is hazaért és elkezdte a levest főzni. Mivel éhes voltam, nem vártam meg végül, hogy elkészüljön az orja leves, úgyhogy apával főzettem magamnak egy pár virslit és be is vágtam némi kecsöppel, plusz megettem a kakaós csiga maradványait. Lefekvésig utána még apával játszottam és rajzolgattam is esőt és évszakokat.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr355155412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása