Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1124.nap

Ma reggel anya és apa átvitt  a Kati mamához, mert ők mentek apa céges bulijára kirándulni. Mi pedig lementünk a Mamával a közértbe és én is választhattam egy kis csokit magamnak :)  Amikor visszaértünk, nemsokkal később jött az Ani és elvitt  a Játéksziget játékboltba és sok érdekes játékot megnéztünk (voltak gyümölcsök is! és kirakósok is!) és választhattam egy játékot és egy beszélős kukacjátékot választottam, de majd azt az Eti adja oda később nekem. Utána elmentünk villamosozni és felszállt egy kislány fagyival én pedig kértem tőle, de állítólag  nem szabad kérni csak úgy idegenektől és nem is adott a kislány... Amikor megérkeztünk sok-sok megállóval később, akkor mondtam, hogy unom már a villamosozást menjünk haza gyalog. Apró szépséghiba csak az volt, hogy a távolabbi végállomáson voltunk épp, szóval mégiscsak villamossal mentünk vissza, mert gyalog irtó sokáig kellett volna menni... Amikor visszaértünk a mamához, jó sokat ebédeltem (levest is és pörköltet is) és egy jó nagyot aludtam is utána. Uzsonna után pedig lementünk két játszótérre is a Mamával (az egyiken jól fejbevágott a hinta, amit meglengettem...), aztán levittük sétálni a Somát és vacsoráztunk is. Nem sokkal később pedig megjöttek anyáék (végre) és hazamentünk. Otthon megfürödtünk anyával és játszottunk apával a gyümölcsökkel, lefekvés előtt pedig még ehettem pár pilótakekszet amolyan utó-vacsoraképp, majd apa mesélt nekem egy Thomas vonatos mesét az ágyikómban.
Ó, és képzeljétek, ma egész nap egyszer sem pisiltem be, hanem mindíg a vécébe pisiltem! Ja, és ahányszor sétáltunk, mindíg kértem a Mamát hogy menjünk el a házunk előtt, hátha látjuk apa kocsiját, mert az azt jelentené, hogy megjöttek...

Milán

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr925155406

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Poker Ace 2019.02.25. 07:06:31

Hollande nem szeretne olyan társadalomban élni, mint a magyar - sorok között

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása