Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1122.nap

Délelőtt a maszat műhelyben voltunk anyával és ma érdekes mese volt: egy kis vakondról és a barátjáról a medvéről szólt és a medve megette a vakond gyümölcseit, de cserébe a medve adott neki halat és pizzát is ettek. És ha már erről is szó volt, hát csináltunk pizzákat. Raktunk (festettünk) rá paradicsomot, gombát, sajtot meg mindenféle finomságot. Utána a Mamához mentünk  és ott ebédeltünk, de előbb még anya elszaladt az Annával a doktor nénihez, mert lázas lett szegény, de valószínűleg csak a foga jön és azért, úgyhogy amikor visszajöttek, játszhattunk együtt. Ebédre ettem levest , de a főzelékből csak a fasírtot ettem meg kenyérkével. Evés után mentünk aludni, de én ma sem aludtam, csak forgolódtam, viszont Anna se aludt sokat, úgyhogy délután még tudtunk sokat játszani. Amikor pedig megérkezett apa, akkor mi mentünk a doktor nénihez, hogy megnézze, miért köhögök, miért nem múlik el már napok óta... Sajnos megint irtó sokat kellett várni, hiába vittünk rajzolót és könyvet, én bizony már nagyon nem bírtam magammal a vége felé! Viszont nem sírtam, amikor bementünk, és akkorára kinyitottam a szám, hogy ma sem kellett az a ronda kanál, sőt még matricát is kaptam.
Hazaérve apa főzött sok virslit és mind megettük - sok kecsöppel :) Fürdés után pedig már csak ici-picit játszottunk apával, mert már későre járt és álmos is voltam, de azért egy rövid mese még kellett apától...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr945155404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása