Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1121.nap

Ma is átmentünk délelőtt a Mamához és ma is belepisiltem a vécébe! Ma kicsit ügyetlenebb voltam és picit lepisiltem még a Mamát is :) Közben anya lement az oviba és amikor visszaért, kimentünk az erkélyre az Annával pancsolni, mert a Mama rakott idén is egy kis felfújhatós medencét az erkélyére. Jót pancsoltunk (egy játékot kidobtam a kilencedikről...) Annával és utána ebédeltünk, de csak levest kértem és utána elvileg aludni kellett volna, de semmi kedvünk nem volt, úgyhogy végül amikor anya megérkezett a Noncsival, mindannyian lementünk a kis játszótérre. Persze ma is voltam párszor büntibe, mert szórtam a homokot másokra... Később apa is lejött és rögtön elmeséltem neki, hogy a vécébe pisiltem ma is és nagyon örült neki. Amikor a Mama estefelé felment a Somáért a Noémivel, akkor sikerült bekakilnom, úgyhogy apa gyorsan hazavitt és a "kakamentesítés" után mentünk is fürdeni és kis játék után vacsorára ismét levest ettem, nomeg kaptam egy kinder tojást apától, amiben egy szuper dodgem volt, ami kilövi az utast, ha valaminek nekimegy, úgyhogy ezzel és a hatalmas szivacs számokkal játszottunk apával. Ó, és képzeljétek, ma is kaptam egy mesekönyvet postán! Anya el is olvasta nekem este!

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr475155403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása