Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1090.nap

Mivel tegnap voltunk újpesten, ezért ma itthon maradtunk és délelőtt előbb anyával voltam a játszótéren, majd amikor vége lett a forma egynek, akkor apa leváltotta anyát és délig ő volt lent velem. Sokat játszottam a homokozóban, de hintáztam is és csúszdáztam is. Ebédre a fincsi tegnapi hagymakrémlevest kaptam és utána apa kicsit felturbózta a pörköltömet: tulajdonképpen egy sajtos-tejfölös tésztát csinált, ami mellé ettem egy kis husit. Ebéd után mentem aludni és persze megint jól bekakáltam közben, aminek ébredés után apa nem nagyon örült, de hát ez van...
Uzsonna után apa vitt le a nagy játszótérre és sokat játszott velem, és amikor a Mama is lejött a Somával, akkor anya váltotta apát és átsétáltunk (illetve én a bringó-hintóval mentem) a kis játszóra, de  ott most alig voltak páran. Sebaj, ott is homokoztam és persze a gyümölcsök itt is csúszdáztak pár menetet :) Estefelé már hűvös kezdett lenni, úgyhogy hazamentünk és én szokás szerint mentem is rögtön  fürdeni (és persze jöttek velem a homokos gyümölcsök is lemosás céljából). A vacsora nagyon finom volt: túróvarázs és kakaós csiga kakaóval :)
Lefekvésig még volt egy kis idő játszani a gyümölcsökkel (mi mással???)

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr185155371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása