Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1077.nap

Ma délelőtt is elmentünk a z Enikő nénihez énekre és jöttek a Liviék is! Utána a játszótérre mentünk és sokat hintáztunk a rugós hintalovacskákon és pont felmentünk a Mamához az ebéddel, amikor jött le a Dédi a Somával , úgyhogy akkor elkísértük őket. Mikor felmentünk, nagyon nagyot ebédeltem, mert fogamra való volt ma az ebéd: krumplileves (még a szalonnát is megettem belőle!) és nudli. Evés után mentem aludni. Ébredés után a Liviékkel együtt elmentünk a Centrumhoz és néztünk nekem szandált, és volt kirakodó vásár is a téren, meg egy nagy felfújt légvár-krokodil akadálypályával, de az még inkább a nagyoknak való volt, így most azt nem próbáltam ki. Innen visszasétáltunk a házunkhoz a kis játszóra. A játszótéren jöttem rá, hogy a motorom meg otthon maradt, de szerencsére apa már hazaért és anya rátelefonált, hogy hozza le nekem,  így ma sem maradt el a vad motorozás :) Persze rengeteget homokoztam is és rohangáltunk is, amíg este nem lett, mert akkor hirtelen mindenki hazaindult, így aztán mi is. Itthon pedig nem csak a gyümölcsökkel játszottunk, hanem az állatoknak is építettünk csúszdát és azon csúszdáztak. Fürdés után vacsoráztunk és apa ma is csinált fincsi banánturmixot. Lefekvésig még volt egy kis idő, addig az építőkockákkal játszottunk.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr765155358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása