Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

1008.nap

Délelőtt motorral elmentünk a Kispesti Kaszinóba, na nem kaszinózni, hanem nekem játékot venni :) Anya vett egy csudaklassz számos kirakóst! Miután körülnéztünk, nem hazamentünk, hanem a Mamához és nem sokkal később apa hazahozta a Kati Mamát, aki már egész jól tud sétálni - igaz egyenlőre járókerettel... Kicsit később a Dédi is átjött és anya pedig elment az ebédért.
Ebéd helyett a Dédi adott nekem túrórudit és mentem - volna - aludni, de semmi kedvem nem volt, csak hánykolódtam, úgyhogy a Mama végül inkább kiengedett... Egy kis uzsonna után megjött anya a Noémivel, és igencsak nagyot rosszalkodtunk, mondhatom! No igen, ez anyának annyira nem tetszett, de mi csak tovább rohangáltunk és rosszalkodtunk a Noncsival, amíg haza nem kellett menni, mert akkor hazamotoroztam.  Sajnos apa még nem ért haza, úgyhogy nem tudtam vele játszani, csak vacsora közben ért haza, így csak fürdés közben - és után tudtunk kicsit játszani, például a zöldségekkel és persze az új számos kirakóst is megmutattam neki. Sajnos ma keveset tudtam apával játszani, mert menni kellett aludni, de még azért az ágyikómban apa is mesélt egy mesét és anya is.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr895155287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása