Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

991.nap

klassz ki fotelecske, nem? Képzeljétek, ma délelőtt vettünk egy új ágyat nekem! De előbb még elmentünk vásárolni egy boltba, ahová szerencsére nem kellett az anyát bekísérni, hanem lehetett a játszósarokban csúszdázni és játszani pár gyerekkel. Innen mentünk a bútoráruházba, ahol apa megvette a csúcsszuper új ágyamat, de sajnos rögtön nem vihettük haza... Voltak még klassz dolgok, például érdekes fotelek: kicsik és nagyok és persze ki is próbáltam őket. Hazafelé még beugrottunk közértbe is vásárolni és megnézhettem milyen az igazi padlizsán, mert a zöldésgeim között van egy-kettő és nagyon tetszenek. Élőben is érdekes ám! Lila és furi alakja van. Otthon, alighogy hazaértünk, egy pici játék után máris ebédeltünk és majdnem rögtön menni kellett aludni, de nekem semmi kedvem nem volt aludni, pláne, hogy apa közben elment az ágyamért, úgyhogy inkább állva lestem az ajtót, hogy mikor ér haza apa. játszunk a VivivelNemsokára meg is jött egy nagyon nagy dobozzal és egy matraccal, én pedig kiszabadulhattam az ágyamból végre, mert kicsit később jöttek vendégek: a Vikiék a Vivivel  és a két Zsoltival. Amíg a felnőttek beszélgettek, mi hatalmasat játszottunk a Vivivel: az összes kedvenc játékomat megmutattam neki és közben folyton sikerült egy-egy ropit szereznem az asztalról, szóval a délután igen kellemesen telt :) Sajnos estefelé menniük kellett a Vikiéknek, nekem meg fürdeni és vacsizni, de kicsit később már meg is érkeztek a Csabáék, és én rögtön elkezdtem a Csillát foglalkoztatni, egész a lefekvésig...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr285155267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása