Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

987.nap

Ma korán keltem, pedig ma még aludhattam volna anya szerint... Apa épp indult, de már nem tudott kivenni az ágyból, mert cipőben volt. Délelőtt így aztán anyával játszottam és később lementünk az ebédért a Mamával. A sulinál pedig épp nagy gépekkel dolgoztak a bácsik, mert csőtörés volt, úgyhogy azt is meg kellett nézni! Ebédelni a Mamához mentünk és amíg aludtam, a Boti is megérkezett, úgyhogy együtt uzsonnáztunk, azután elkísértük a Botit fociedzésre, de én sajnos nem mehettem a pályára, mert a nagyok irtó erősen rúgták a focit és az még nekem kicsit durva volt. Amikor vége lett az edzésnek, hazasétáltunk és már otthon volt apa, épp nagyban porszívózott, mert tele volt a lakás fenyőtüskékkel és a fa pedig hopp! eltűnt a nagyszobából... Hmmm. Biztos van valami összefüggés, de ezt most nem találgattam, inkább mentem a szobámba a zöldségekkel játszani, aztán uzsonnáztam és rajzolgattam a konyhában, amíg apa elkészült a takarítással, és utána a nagyszobában is tudtunk végre apával játszani a fürdésig. Fürdés után próbáltam a vécébe pisilni, de mégse jött a pisi, de még picit azért játszhattam a lefekvésig.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr945155263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása