Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

984.nap

Nagyon klassz, éneklő könyve van a Natinak!Ma délelőtt végre tudtunk itthon játszani egy nagyot apával és gyurmáztam is egy jót anyával. Ebéd előtt lementünk sétálni, meg a szelektívbe elvittük a szemetet és a Somát is megsétáltattuk, aztán otthon ebédeltünk, de a káposztából én egy falatot se kértem, még tejfölösen se! Inkább apával csináltattam magamnak virslit és azt ettem kecsöppel. Persze ma is kellett aludni, akárhogy is tiltakoztam, és ébredés után elmentünk az Erikáékhoz játszani. A Natinak és a Bálintnak nagyon klassz játékai vannak, de főleg a Natinak. Például egy éneklő könyv, amin még gombokat is lehet nyomogatni és akkor más-más dolgokat beszélt és énekelt a könyv. De sokat kirakósoztunk is és náluk a kishalaknak van egy külön akváriumuk, ami pont nekem szemmagasságban van, és így persze egész más dolog a halacskákat nézegetni! Sajnos este felé indulni kellett haza. Otthon ettem anyával és apával egy kis sült krumplit, amit útközben vettünk, és mentem anyával fürdeni. Bevittem az egyik halom betűt-számot és egy csomó mindent kiírtunk a csempére velük. Sajnos lefekvés előtt már csak egy kicsit rajzolgathattam, és már menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr275155260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása