964.nap

nézzük a Peti szép halacskáit Ma hajnalban többször is felébredtem, mert köhögtem és tele volt az orrom. Végül anyáék kiporszívózták az orrom és az orromba és a torkomba is spricceltek gyógyszert, ami után már tudtam végre aludni, úgyhogy aludtam is nagyon-nagyon sokat. Annyira, hogy reggeli után már indultunk is Újpestre, de nem rögtön a Mamához mentünk, hanem előbb vittünk virágot a temetőbe apa apájának a sírjára. A Mamát utána megtanítottam háromszög dominózni, mert azt átvihettem magammal játszani, aztán ebédeltünk de én még nem voltam igazán éhes, mindenből csak a felét ettem meg. Evés után jött a Julika néni és anya kapott ajándékokat, aztán a Mamával és Julika nénivel együtt elmentünk egy nagyon érdekes boltba, ahol csupa csupa édesség meg cukor és torta, meg nyalóka volt és választhattam cukrokat (zöldet kértem) meg nyalókát is, aztán mi hazaindultunk, de otthon nem volt semmi kedvem aludni, úgyhogy apa végül kivett az ágyból és játszott velem estig. a kis falu sötétben, kivilágítvaAmikor már sötét volt, mi lementünk anyával és a Mamával Somát sétáltatni, közben apa egy világító télapót szerelt az ablakomba, amit megnéztünk lentről, meg persze más ablakokat is, ahol szép színes lámpák világítottak meg villogtak. Otthon a híradó után vacsoráztam, de végül inkább a fürdés után ettem meg a levest, mert csak utána kaphattam finomságokat (tortát, meg kindert...). Este, lefekvéskor pedig anyáék kis gyertyákkal kivilágították a kis falut a szobámban, ami csodaszép, csak sajnos akárhogy próbálkoztam, menni kellett aludni az ágyikómba...

963.nap

Végre nem ment apa dolgozni! Reggeli után így együtt mentünk az usziba és ma apa jött velem pancsolni és megleptem azzal, hogy nagyon ügyesen tornáztam és még merültem is egyet! Az usziból hazamentünk ugyan, de csak pár percre, mert utána átmentünk a Mamához ebédelni. A Krisztiék is odajöttek, de sajnos a Boti nélkül, mert ő az Anival ment nézelődni a városba. Én viszont nagyon sokat ettem ma: egy nagy adag levest,sok tésztával és sok husit krumplival és ubival utána, úgyhogy kaphattam egy kinder tojást is!  Evés közben pedig a Zoli szórakoztatott, úgyhogy a kinder belsejét ma neki adtam és nem anyának ;) Evés után mentem aludni, és közben anyáék elmentek vásárolni. Ébredés után pedig mézeskalácsokat csináltunk a Mamával, ami nagyon klassz, mert pont olyan, mintha gyurmáznánk :) Anya is átjött közben, és este hazasétáltunk, otthon pedig apával játszottam a vacsoráig, és apa csinált banánturmixot nekünk, mert szépen ettünk anyával :) Utána fürdés volt és szerencsére még sokáig játszhattam, de tízkor már semmilyen trükk nem használt és apa elvitt a szobámba aludni...

962.nap

a klassz számos kirakóst mutatom apánakReggeli után gyurmáztunk egy jót anyával: csináltunk két szuper százlábút! Utána lementünk ebédért és elmentünk a gyerekházba ruhákat nézni és mivel bántottam kicsit egy szőke kislányt, ezért a játékot visszatette anya, de bocsánatot kértem utána... Hazafelé még beugrottunk a közértbe, ahol mindent le akartam rámolni a polcról, de ez anya szerint butaság. A Mamáig végig ordítottam az utat, csak a Mamánál nyugodtam le, és megint csak levest kértem enni, másodikat nem, aztán mentünk haza aludni.
Épp ébredeztem, amikor apa hazaért, de sajnos csak egy picit tudtam vele játszani (megmutattam neki az új számos kirakóst!), mert vacsora után, amíg gyurmáztam anyával, ő már el is ment a kollégáival vacsorázni. Mi pedig később lementünk sétálni a Mamával és a Somával és megnéztük a szép világítós díszeket az ablakokban, és még tudtunk sokat játszani a vacsoráig (ettem egy nagy tányér levest) és fürdés után kicsit még játszottunk, aztán menni kellett aludni.

961.nap

Reggel sikerült még épp elcsípni apát, úgyhogy kivett az ágyból és beültetett a reggelizéshez a székbe, de aztán el kellett mennie sajna dolgozni. Mi pedig reggeli után elmentünk rajzolni, utána a Bori tornára, és elmentünk ebédért, de ma semmit nem akartam ebédelni, úgyhogy éhesen mentem inkább aludni. Ébredés után nem sokkal apa is hazaért és egy kis játék után anya lement a fodrász nénihez, mi pedig apával elsétáltunk a közértbe pár apróságot venni, aztán mire hazaértünk, már anya is otthon volt (bár furcsa dolgok voltak a hajában...), mi pedig még egy csomót játszottunk a vacsoráig és fürdésig, de apa mérges lett, mert alig ettem valamit, de fürdés után még játszottunk kicsit és még ettem olyan tojásrántottát is mint anya, de aztán már menni kellett sajnos aludni.

960.nap

Ma is jó sokáig aludtunk, úgyhogy apa már rég elment dolgozni, de én szerettem volna, ha ő vesz ki, úgyhogy végül anya felhívta telefonon és beszélhettem vele és mondta apa, hogy most hadd vegyen ki anya, és vele majd este tudok játszani, amikor hazaért.
Délelőtt játszottunk anyával és egy új versikét is tanultunk, aztán lementünk az ebédért, de még nem ebédeltünk, hanem elmentünk a Mamával együtt a fogorvos nénihez, mert anyának is és a Mamának is csinálnak épp valamit a fogával. Így legalább metrózhattam és villamosozhattam is, sőt, hazafelé bementünk az Europarkba, ahol még mozgólépcsőzhettem is és a Dumbo-ba is beülhettem és még a könyvesboltban is nézelődtünk szép könyvek között. Hazaérve ebédeltünk és egy nagy adag levest meg is ettem, mert már elég éhes voltam, és mentem is aludni, mert igencsak elfáradtam ám! Amikor felébredtem, a Mama is itt volt nálunk, hogy játsszon velem amíg apa hazaér, úgyhogy megmutattam neki a krumplifej urat és asszonyságot, nomeg persze a pecázós játékot és a kirakósokat, aztán apa is hazaért és együtt lementünk anya elé, mert ő közben tanfolyamon volt, és én jöhettem a motorommal! Miután anyával összefutottunk az utcán, ő hazament, mi pedig hazakísértük apával a Mamát és a Somát és apa felvitte a padlásra a nagy bicikliket és a szánkót, aztán pedig a Mama és a Soma kísért minket haza.
Otthon apa csinált finom vacsorát és kaptam egy kinder tojást is, és a fürdés után még játszott velem kicsit a lefekvésig apa amivel csak akartam!

959.nap

Ma épp elcsíptem apát, amikor indult munkába és kivetettem magam, és utána olyan jót játszottunk anyával, hogy majdnem lekéstük az ebédet! Persze nem nagyon tetszett, hogy abba kell hagyni a játékot és végig ordítottam az utat a konyháig... Amikor felvittük az ebédet, lementünk vissza a Mama elé és a Dédivel is találkoztunk, aki meg a Somát sétáltatta, de addigra már lenyugodtam, csak a sapka ne lett volna a fejemen... Haza akartam menni, hogy levegyük :) Aztán a Mamánál végre levehettem a sapit és játszottam egy jót a Dédivel és ebéd után aludtam egy jóízűt. Amikor felébredtem, már ott volt a Noémi is , akivel  nagyon jót játszottunk ma is, a kockákkal építettünk, futkároztunk és mindent bedobáltunk az Anna ágyikójába. Ja és képzeljétek, megtaláltuk a tegnap eldugott legkisebb hat-hetet az ágy alatt. Végre megvan minden darab! Este felé pedig hazasétáltunk és otthon apával játszottam a vacsoráig, és mivel jól ettem, kaphattam még egy kinder pinguit is! Utána pedig fürdés és alvás következett, mert már későre járt.

958.nap

pecázokReggel jó sokáig aludtunk, úgyhogy sajnos már nem volt itthon apa és anya azt mondta, nem is tudjuk hazahívni, mert csak sokára érne haza, úgyhogy hadd adjon ő reggelit... Hát ha ez ilyen bonyolult, akkor egye fene... Utána kicsit játszottunk és elmentünk az ebédért és átmentünk a Mamához és én kisírtam, hogy az összes hat-hetet is átvigyük! Még szerencse, mert átjöttek a Krisztiék és tudtam a Botival játszani, és még ebédelni is együtt ettünk a kis asztalnál, utána aludni kellett kicsit. Arra ébredtem, hogy a Boti már fenn volt és  a hat-hetekkel játszott (aminek a hangját rögtön megismertem!), úgyhogy én is rögtön játszani akartam! Épp elaludt Anna a nagyszobában, amikor apa is átjött, de Anna miatt csendben kellett lenni, pedig az nagyon nehéz ám! Sokáig keresgéltük a legkisebb hat-hetet, amit ezek szerint elég jól sikerült eldugni az imént, és meg se lett, úgyhogy nélküle kellett hazamenni...
Otthon anyához jött a lábmasszírozó néni és addig amíg anyát masszírozták, mi apával szépen csendben játszottunk (anya meg is dicsért utána, hogy milyen ügyesek voltunk), aztán amikor elment a néni, vacsoráztam egy kis pörköltet és mentem fürdeni és hajat mosni, aztán még lefekvés előtt picit lehetett játszani és apával a nagy könyvet is megnéztük, amit áthoztunk a Mamától és tele van német és angol szavakkal, amiket apa elolvasott nekem.