Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

852.nap

Reggel jött be hozzám apa és én mondtam neki, hogy "nem". Nem értette... Aztán elmagyaráztam: "Apa nem megy ma dolgozni." Pont. És tényleg: ma apa nem ment dolgozni, hanem játszott velem délelőtt, az indulásig (de még reggel hosszasan győzködött a reggeli fontosságáról, mert nem túlzottan akartam reggelizni...)Aztán elindultunk a Nagyihoz újpestre, és próbáltam tésztát szerezni a levesből, de ma karfiol leves volt, úgyhogy ez nem jött be... Azért jó sok levest ettem, de utána már a husiból nemigen ettem, inkább csak az ubit ettem kecsöppel (!!!), meg persze inni kértem szívószállal. Ebéd után apa elvitte anyát a teszkóba és visszajött, amíg anya vásárolgatott. Közben Julika néni is megérkezett, és a Peti is felkelt, és képzeljétek, a Peti volt Párizsban és hozott nekem Disney-s pénztárgépet! Hasonló, mint ami kölcsönben itt van a Botitól, csak ebben Mikiegeres pénzzel lehet fizetni. Tök jó! Kicsit később anya telefonált, hogy végzett, mehetünk érte. Így is tettünk: irány  teszkó. Ott felvettük anyát, és mentünk haza. Útközben ugyan elszenderültem, de otthon mégse volt kedvem aludni, úgyhogy egy kis szenvedés után kijöhettem az ágyból, és egy kis játék után mentünk bringázni. Előbb a Mamához mentünk a bringákért, aztán elkarikáztunk a Krisztiékhez, de csak a Kriszti volt otthon, mert a többiek a játszótérre mentek, úgyhogy mi pedig utánuk mentünk és tényleg: ott volt az Anna, a Boti és a Zoli a klassz kis játszótéren, és én is homokozhattam kicsit a Botival, meg persze csúszdáztunk is, csak nekik haza kellett már menni, mi pedig elmentünk még a Csilláékhoz és felkiabáltunk nekik, aztán visszamentünk a Kati mamához, ahol rosszalkodtam, amíg apa felszerelt pár lámpát a Mamának az új szekrényre - legalább lesz mit kapcsolgatni :) ,utána hazamentünk, és a vacsora és a fürdés után sajnos menni kellett aludni...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr35155123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása