Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

851.nap

Délelőtt hármasban elsétáltunk a közértbe, de előtte a szelektív kukába is elvittünk papírokat és flakonokat, pedig a pici vizes flakonokat kértem, hogy ne dobja ki apa, hanem inkább tegyen bele vizet, de állítólag még van otthon... Vettünk tojást és virslit is - ezt nekem kellett megjegyeznem, mert tegnap elfogyott a vacsoránál. Otthon utána egy kis játék után ebéd jött, de még egyáltalán nem voltam éhes - nem is ettem csak pár kanállal. Ezek után aludni se volt kedvem - egy kis szenvedés után kivett anya és rosszalkodhattam indulásig: ugyanis mentünk esküvőre, mégpedig a Reniékére Ikladra. Hosszú volt az út, úgyhogy kicsit aludtam, de sokat nem tudtam, úgyhogy kicsit nyűgösen ébredtem és utána a ceremónia alatt végig izegtem-mozogtam és apa szerint többet dumáltam, mint az anyakönyvvezető néni... Alighogy vége lett  a cécónak, és a fotózkodásnak, már mentünk is haza, és otthon ettem apa palacsintájából, aztán az actimelt sikeresen magamra öntöttem. Ezek után elindultunk ismét, ezúttal fagyizni, de előbb még a Csilláékért is elmentünk. A fagyizóban viszont anyáék szerint irtóra rossz voltam, pedig csak unatkoztam és nem lehetett rohangálni, hanem ülnöm kellett volna csak egyhelyben - de hát az lehetetlen! Még pár boltba is benéztek anyáék, de én szerencsére apával a szökőkútnál nézelődhettem, aztán otthon még ettem egy tányér levest sok-sok tésztával, és mivel - kivételesen - szépen ettem, még egy kinder csokit is adott apa, aztán átöltöztem és már mentem is aludni, mert már későre járt és tényleg álmos is voltam...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr755155122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása