Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

848.nap

Ma délelőtt is elmentünk bringázni hármasban. Előbb a wekerlén kőrözgettünk, aztán megálltunk a pici játszótéren játszani és jó sokat hintázni, majd elkarikáztunk a Krisztiékhez és integettünk nekik az erkélyre fel. Amikor hazaértünk, egy kis játék után ebédeltünk és már mentem is aludni. Ébredés után uzsonnáztam és indultunk a Duna partra. Metróval mentünk, ami klassz volt, és a Dunánál kis repülők nagyon alacsonyan és irtó gyorsan repkedtek és még csíkokat is húztak maguk után. Amikor minden repülő elrepült, elsétáltunk a Parlamenthez, és ott találkoztunk az Ágiékkal és a Krisztiékkel is. Nagyon sok bácsi, néni és gyerek volt a téren, mi pedig elmentünk körülnézni: láttunk gólyalábas embereket, kenyérsütést, ökörsütést, lovacskákat és még sok mindent és még gyurmázhattam is egy helyen. Amikor pedig visszasétáltunk az apáékhoz, rohangálhattam a Botival a füvön. Visszafelé sétálás közben megálltunk egy klassz játszótéren és csúszdázhattunk a Botival, aztán a Metrón ők is velünk utaztak egy ideig, de ők előbb kiszálltak, mi pedig hazamentünk és mentünk is zuhanyozni anyával, aztán mivel már éhes voltam, szépen megvacsoráztam, így kaphattam egy kinder tojást is ráadásnak. Estig apával játszottam, és lefekvés előtt még felmentünk a tetőre tüzijátékot nézni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr295155119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása