Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

846.nap

az új londonbuszommal Ma épp indult apa, amikor keltünk és szólt, hogy rossz a lift, úgyhogy reggeli után gyalog kellett lemenni és a babakocsit se tudtuk vinni, viszont lent már várt minket az Ani és ő is jött velünk az énekre (sőt egy csomót cipelt is). A Márta néninél találkoztunk a Noémiékkel is és a Noémi innentől velünk volt, de ma így is elég kevesen voltunk. Sokat énekeltünk és csináltunk játékokat is (én egy kinder belsejéből és rizsszemekből csörgőt, és matricákkal díszítettük). Visszafelé sétálva integettünk a Csilla néninek az ovinál, és a Mama is kiabált nekünk fentről amikor a házához értünk, és odafenn pedig a Dédi is várt már, sőt kicsit később az Eti is átjött. Ma nagyon szépen ettem, ugyanis a Noémi is irtó sokat evett, és próbáltam én is lépést tartani vele, de utána semmi kedvem nem volt ott aludni (nem is aludtam túl sokat). Ébredés és uzsonna után (kakós kalács lekvárral) mindent lepakoltam, aminek a Mama nem túlzottan örült... úgyhogy anya inkább levitt minket a játszótérre és ma tényleg jó sokat lent voltunk. Később, amikor már haza vitte az apukája a Noémit és nekünk is haza kellett menni, már várt minket apa otthon , és játszottunk a fürdésig,és a kádban ma hideg víz - meleg víz - langyososat játszottunk. Vacsora után elindultunk sétálni de én meggondoltam magam és addig sírtam, amíg visszafordultunk és hazamentünk kirakósozni, meg fatónival játszani, de utána már menni kellett aludni, csakhogy előtte még sikerült lepisilni apát miközben tisztába rakott, úgyhogy az uccsó kirakósozás elmaradt, mert apa mérges lett :(

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr845155117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása