Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

804.nap

Címkék: balaton200807

Ma reggel is, - mint tegnap - ettünk, öltöztünk és már indultunk is a strandra. Most egyből arra  a klassz részre mentünk, ahol sekély a víz és én tudok homokozni meg sarazni meg vizezni. Amint lepakoltunk, már mentünk is játszani a Balcsihoz, amíg még nem süt olyan nagyon a nap. Egy órácskát játszhattam, közben váltott legénység vigyázott rám, csak én bírtam egyedül végig :) Aztán már erősen sütött a napocska, úgyhogy bevonultunk az árnyékba a fák tövébe. Mint az most kiderült, egy olyan fa alá költöztünk, ahol két kismadár fészket épített épp, úgyhogy néha egy-egy ágacska leesett a földre, vagy ránk. Ez mondjuk engem kevésbé zavart, mert képzelhetitek mennyit üldögéltem, ha a hat-hetet is dobálhattam a fűben... Kicsit később elsétáltunk ebédelni és én egy hot-dogot kértem kecsöppel, és nagyjából meg is ettem, plusz egy fél palacsintát is utána küldtem, meg persze apa adott szívószállal az üdítőjéből, aztán visszasétáltunk és délutánig az árnyékban játszottunk, de aludni persze ma sem volt kedvem, pedig apa megint megcsinálta nekem a sátrat. Amikor pedig már kicsit csökkent a hőség, ismét mehettünk a vízpartra játszani. Jó sokat sarazhattam (ismét váltott legénység mellett), amikor egyszercsak beborult az ég és dörgött is és elkezdett csepegni az eső, úgyhogy rohamtempóban hazasiettünk, persze mire visszaértünk a házba, már megint hét ágra sütött a nap... Sebaj, lezuhanyoztunk és elmentünk vacsorázni és ettem kicsit anya leveséből és rántott gombájából, apa pipihusijából és sütijéből meg persze kértem a Csaba palacsintájából is. Viszont mikor visszaértünk a házba, már csak a fogmosásra jutott idő, és már menni kellett aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr965155074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása