Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

796.nap

Reggel apát szólítgattam, aki jött is hamar, ugyanis nagyon fájt a nyakam. Alig tudtam  megmozdulni, sőt ülni sem tudtam a fájdalomtól az asztalnál, hanem inkább visszafeküdtem az ágyamba és végül apa oda hozta a reggelimet és ott ettem meg. Pedig úgy volt, hogy ma elmegyünk a múzeumba játszani,és utána a Mamához, de ez most mind elmaradt, mert csak feküdni tudtam és egy irányba nézni. Persze közben apa meglámpázta a nyakam és kent rá - ahogy ő mondta - "pókhájat" ami állítólag meggyógyít, és anya adott egy kanál finom gyógyszert is. Apa pedig elment a Mamához az ebédért, és én közben anyával játszottam itthon - de így fekve ez igen érdekes volt... pörgünk a BenjiékkelViszont mire apa visszaért, már jobban lettem, valószínűleg a kezelések hatottak, mert már tudtam mászkálni is és a hat-hetet szétdobálni... Ettem egy kis gyümölcslevest és pár falat brassóit kecsöppel, és mentem aludni. Miután felébredtem, már sokkal jobb volt a nyakam: csak balra nem tudtam forgatni... Azért volt kedvem még lemenni  a játszótérre, ahol mi voltunk egy ideig egyedül, de szép lassan sok gyerek jött és játszottak a játékaimmal, én pedig velük. Otthon előbb vacsorát kértem, és most ettem fél tányérnyi brassóit, és utána kaptam még fagyit is tejszínhabbal, aztán mentem zuhanyozni és fürdeni, utána pedig már menni kellett aludni, mert későre járt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr575155066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása