Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

795.nap

odaadom Annának a kulacsom, hátha szomjas!Reggel anyát szólítgattam, de apa jött be, mert hétvége van és ő is itthon van velünk. Röviden megvitattuk, hogy menjünk-e usziba (ne), és végülis nem mentünk, hanem helyette vásárolni. Sajnos nem kaptunk csokitojást (!) - vagyis olyan fajta amilyet szeretek,az nem volt. Helyette apa vett egy csomag kinder-csokit és választhattam reggeli tejpépet is magamnak. Otthon anya melegített nekem levest, de én egyáltalán nem kértem belőle, hanem csak egy tál tejbegrízt ettem sok kakaóval, aztán mentem is aludni, mert álmos voltam. Amikor felébredtem, csak apa volt itthon, mert anya átment a Krisztiékhez segíteni. Ettem uzsonnára egy krémtúrót, aztán siettünk is le, mert a Mamával együtt átmentünk mi is a Krisztiékhez. Sajnos a Boti nem volt otthon, de így viszont bármelyik játékával játszhattam, és képzeljétek, anyáék megtalálták a hiányzó két poharat a Botitól kapott "hat-hétből": az egyest és a kettest. Benjivel játszunk a hat-héttelApa sokáig szerelt lámpákat meg kilincseket, közben anyáék takarítottak, a Mama pedig Annával foglalkozott - én meg játszottam és rajzoltam közben. Még fagyiztunk is, meg ettem pár csokis kekszet is, aztán már későre járt, úgyhogy hazaindultunk. Előbb a Mamát vittük haza és sikerült kikönyörögnöm, hogy maradjunk kicsit még lent a játszótéren, úgyhogy kicsit még dobálhattam a hat-hetemet a Benjivel, aki segített mindig összeszedni. Otthon persze rögtön mentem zuhanyozni a játékommal együtt, és utána alig ettem pár kanállal a málna krém levesből (apa persze kiakadt, hogy ilyen finomságot nem szabad kiönteni, és ezzel önfeláldozóan megette amit meghagytam), és ittam egy pohár apa-féle banánturmixot szívószállal, aztán még kicsit kirakósoztunk, és mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr495155065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása