Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

732.nap - két éves vagyok!!!

Címkék: szulinap

Ma van a szülinapom! Reggel apa ezzel köszönt és már adta is a reggelit szerencsére. Egy picit még játszottunk, aztán mentünk az usziba, ahol ma sem volt kedvem tornázni, úgyhogy a játék el is maradt, és a Judit néni sem dicsért meg, mert merülni sem akartam... Miután hazaértünk, átöltöztem és levitt apa a játszótérre, ahol a Boti és az Ani már várt rám és a Dédi és a Mama pedig az Annával sétáltak közben. Nagyon jól homokoztunk egész addig, amíg bele nem léptem egy piros festékes részbe a homokozóban, mert csúnya rossz gyerekek kiöntötték a festéket és homokot szórtak rá, mi pedig nem láttuk. Csupa piros festék lett a cipőm, a zoknim és a nadrágom, de még a lábam is. Odahaza anyáék gyorsan lefürdettek és utána ebédeltünk és mentem aludni. Közben apa porszívózott, és anyáék feldíszítették a szobákat lufikkal. Ha nem is aludtam el valami könnyen, de azért aludtam egy jót. Amikor pedig felébredtem és ettem pár falatot, sorra jöttek a vendégek a szülinapi zsúromra: elsőnek az Eti jött és közben apa elszaladt a Nagyiért és Julika néniért és közben megérkezett a Dédi és az Ani. Utánuk a Csilla és a Csaba jött és picit később a Papa is és utána a Mama a Botival. Kicsit később pedig a Kriszti és az Anna baba is átjött, és este felé a Zoli is. Közben pedig kaptam egy csomó nagyon szép ajándékot, amit most fel se tudnék sorolni. Ja, és képzeljétek kaptam egy fa alakú nagy-nagy tortát pici almákkal és még tűzijáték is volt! Persze mi a Botival folyamatosan rohangáltunk és rosszalkodtunk és össze-vissza ettünk-ittunk :) Sajnos közben egyre fogyatkozott a vendégsereg, sorba hazamentek, de én mindenkinek szépen köszöntem. Végül hármasban maradtunk anyáékkal és mentem fürdeni. Persze vacsora nem nagyon kellett, mert egész nap folyamatosan ettem mindenfélét, de még este azért anyától és apától is kaptam egy nagy halom tök jó játékot és könyveket, és párat még játszottunk is velük, mielőtt aludni kellett volna menni. Ja, és még meg is lettem mérve: 11,7 kiló vagyok, és 89centi magas, a fejem 47, a lábam 15 centi. Lefekvéskor pedig ma is apát kértem, hogy meséljen nekem...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr665155000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása