Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

712.nap

forma-1 -et nézünk apávalMa reggel anya elment vásárolni, amíg mi apával reggeliztünk, de hipp-hopp vissza is jött, mert még zárva volt a bolt, úgyhogy felöltöztünk, és elindultunk a Nagyihoz és útközben anya a nagy teszkónál kiszállt és mi apával kettesben mentünk fel a Nagyihoz, ahol sokat rosszalkodtam, például beletettem a párologtatóba a poharaimat, aztán kiöntöttem egy csomó vizet a virág-locsolóból és még bele is léptem a vízbe, úgyhogy át kellett öltöznöm és még az asztalnál is csúnyán ettem, úgyhogy apáék haza is vittek, és bár az autóban elaludtam, de otthon felébredtem és nem is aludtam el, hanem inkább a cicának mondogattam, " csicsijja-babája"... aztán apa csak megszánt és kivett az ágyból, én meg "hálából" kikapcsoltam az áramot a számítógépénél, amiért mentem is büntibe, és amikor kijöhettem, kiöntöttem anya tányérjából a morzsákat és a maradék üdítőjét  a poharából a szőnyegre... Gondolhatjátok hogy örült apa... Ismét büntibe mentem az ágyamba... Ez egy ilyen nap úgylátszik! Amíg anya délután elment tánc-órára, addig apával kockákból építettünk (illetve én inkább romboltam amit apa épített...), és miután elmentünk anyáékért, és hazavittük a Csillát, onnan a Mamához mentünk, ahol ettem a Mama szalámis zsemléjéből és még egy csokikát is kaptam, amíg anyáék pakoltak mindenféle dobozokat. Otthon már menni kellett fürdeni, de sajnos a kedvenc játékom, a poharaim el lettek téve büntiből, úgyhogy a "régi" játékaimmal játszottam a kádban, de utána vacsorázni egyáltalán nem akartam, még sütit se! No ezek után már túl sokat nem is játszhattam, hanem mentem is aludni...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr65154980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása