Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

711.nap

Szombat van, úgyhogy reggeli után öltöztünk és mentünk usziba. Kisírtam, hogy a kedven poharaimat vihessem magammal, de a medencébe mégse vihettem be, pedig az volt a tervem... Így persze nem sok kedvem volt tornázni, de még játszani se sokat és csak egy ici-picit merültem, mert a Judit néni azt azért szigorúan kérte... Az usziból pedig nem haza mentünk, hanem előtte anya elment a Fakopáncs játékboltba, de mivel nem volt parkolóhely, mi apával még kőröztünk és aztán amikor leparkoltunk én még játszottam a poharakkal a hátsó ülésen (apa is odaült) és mire kiszálltunk, hogy megyünk anya után, ő már végzett is, úgyhogy az utcán épp jött szembe velünk két nagy zacskónyi játékkal. Ígyhát visszaültünk a kocsiba és hazamentünk, apa elszaladt finom kenyérkéért, közben anya megmutatta a játékokat, amiket vett, én utána jót ebédeltem, és egy irtó nagyot aludtam utána. dobom a labdát apánakÉpp ébredeztem, amikor anya hazajött - mert ő közben a Mamánál volt pakolászni -, úgyhogy csinált anya mindenkinek fincsi lekváros kenyérkét és együtt meguzsonnáztunk. Utána apa kitalált egy irtó jó játékot: én elbújtam a szobámban és addig ő eldugdosta a poharakat ravaszul a nagyszobában és nekem meg kellett keresni mindet. Én pedig irtó ügyesen megkerestem mindet és apa meg anya csak ámult-bámult :) Sőt, utána én küldet apát a szobámba és közben én is eldugtam a poharakat és neki kellett megtalálni! De apa is ügyes volt, bár kicsit segítettem neki és megmutattam, hogy hova dugtam a játékokat :) Aztán megint apa dugta el a játékokat, aztán én, aztán anya is, aztán megint én, és így tovább, amíg lementünk a Mamával és a Somával sétálni, de apa közben ismét eldugta a poharakat és amikor feljöttünk megint keresgélhettem... Fürdés után nem nagyon vacsoráztam, leginkább csak egy kindercsokit ettem és apa csinált banán turmixot, na abból egy nagy pohárral ittam, és utána kikönyörögtem, hogy a poharaimat, amit bevittem fürdeni, apa törölgesse szárazra, hogy tudjak velük játszani... és persze lefekvésig azokkal játszottam.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr185154979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása