Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

709.nap

Reggel megint kicsit tovább pihiztünk, mint szokás, és reggeli után anya mosott és játszottunk is, aztán sittünk át a Mamához, de sajnos a Mama beteg kicsit, de az ebédig ott voltunk mert anya ment megint fogorvos nénihez és addig a Mama vigyázott rám. Ebéd után hazajöttünk és aludtam egy nagyot, és épp kijöttem az ágyból, amikor apa megérkezett, így ő adott uzsonnát és velem uzsonnázott ő is, aztán lementünk sétálni, de sajnos nem vihettem le a poharaimat, ezért sírtam is kicsit, és még rosszalkodtam is, mert majdnem kiszaladtam az úttestre, de apa elkapott és nagyon megszídott, és be kellett ülnöm  a babakocsiba büntiből. Otthon azért próbáltam jó kisfiú lenni és szépen játszani és még egy mondókát is majdnem jól anya (szerintem még jobban is...)  után mondtam. Híradó után mentem fürdeni és apától elkértem játszani a Kapitányt a hajójával játszani, és vacsora után még egy kinder pingui-t is adott apa, aztán bementem anyához a fürdőbe játszani és amikor bevittem a nagyszobába a vizes poharakat, akkor mondta apa, hogy kérjem el anyától a sárga rongyot és én odamentem hozzá és mondtam neki, hogy "Kérek kék gyongyot anyától!" és oda is adta anya a rongyot, és apa eltörölgette nekem a  poharaimat, amikkel még játszhattam kicsit, aztán anya mesélt nekem "cicásat" lefekvésnél...

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr905154977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása