Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

706.nap

pancsolok apávalMa mozgalmas napom volt: reggel korán keltünk, mert anyával mentünk énekre. Odafelé séta közben láttunk egy cicát, aki napozott és egy rigót, aki egy kukacot vitt a csőrében és egy varjút is, aki meg egy szalmaszálat vitt a csőrében. Eleinte kevesen voltunk és főleg lányok jöttek ma, és picit rosszalkodtam is: véletlenül fejbedobtam az Ákost a kulacsával, és még sírt is, de megsimogattam... Ma elvittük a bohóc bábomat is. Hazafelé előbb elmentünk a Mama elé és együtt elmentünk ebédért és még a Dédivel is összefutottunk, aztán a Mamánál ebédeltünk és aludtam is egy jót. Amikor felébredtem, uzsonnáztam és anyával elmentünk a Diáért, és mi mentünk haza. Délután alighogy hazaért apa (kicsit még törölgethettem a poharakat, mert vizesek voltak és apa adott egy papír törlőt), öltöztünk és mentünk usziba, pedig ma nem is szombat van. Ma is apa volt bent velem a vízben és az elején még csak-csak tornáztam, főleg ha apa hülyéskedett is, de a vége felé már untam nagyon és ki akartam menni. Olyannyira, hogy még játszani se volt kedvem... Hazafelé megettem pár pici sós perecet, és persze otthon a poharaimmal játszottam egy csomót, és a fürdés után ettem pipihusit, méghozzá kecsöppel és ráadásképp még anya adott egy kinder tejszeletet is (a kezem képzelhetitek hogy nézett ki: kecsöpös-csokis ragacsos).

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr495154974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása