Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

646.nap

Ma reggel kicsit fent voltam, amikor apa indult dolgozni, de visszaaludtam, mert anya is csendben volt, úgyhogy jó későn keltem! Reggeli után lementünk a szelektív kukákhoz és a Mama elé, aki lehozta a Somát is sétálni és együtt elmentünk ebédért és még kicsit sétáltunk, de ma nem a Mamához mentünk, hanem haza. Otthon énekelt nekem anya és játszottunk is még ebéd előtt és mivel jól ettem a főzelékből, ezért desszertet is kaptam és anya letett aludni, de rögtön be is kakiltam, aztán pedig már nem volt kedvem aludni, úgyhogy anya kivett az ágyból és a nagyszobában játszhattam, ami sokkal izgisebb mint az alvás :) Segítettem teregetni is és kicsit tornáztam is anyával és uzsonnára választhattam tejbegrízt, aztán megjött apa és elment anya, úgyhogy apával játszottam estig és megint megnéztünk pár éneket a kedvenc dévédémről. Amikor sötét lett, felöltöztünk és apával mentem ma sétálni, méghozzá azon az úton, ahol sok-sok autó járt és láttunk villamost is és betonkeverőt is és nagy teherautókat is! Klassz volt, csak hirtelen nagyon nehéz lett a szemhéjjam és elaludtam, amikor pedig felocsúdtam, már anya is velünk sétált hazafelé. Otthon rögtön mentem fürdeni és vacsizni (ami finom vajas kenyér volt tojással és még apáéból is kértem kicsit és utána frissen facsart narancslé volt... nyami-nyami!). A lefekvés előtt még picit játszhattam a holnapra kikészített játékokkal...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr615154914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása