Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

644.nap

Reggel akkor keltem, amikor apa indult, de még lustizhattam kicsit, mielőtt anya jött volna és reggelit adott volna. Aztán megnéztük a Kipp-kopp -os könyvemet és játszottunk egy jót a nagyszobában. Újságokat is néztünk, de az nem volt olyan izgalmas... Kicsit később megjöttek a Leventéék úgyhogy vele tudtam egy jót játszani. Aztán csengetett a Mama, hogy menjünk sétálni és előbb hazakisértük a Leventééket, majd elmentünk a Botiért az oviba és ott is rohangálhattam kicsit a folyosón és persze az utcán visszafelé hangosak voltunk, ránk is szóltak anyáék... Amikor felmentünk a Mamához, akkor ebédeltem és a Botiért megjött a Kriszti, mi pedig úgy volt, hogy megyünk vásárolni alvás után, de mégse mentünk, csak a Krisztiék a Mamával, mi pedig hazamentünk, mert jött apa. Otthon apával játszottam, és közben telefonáltak a Krisztiék előbb, hogy karamboloztak és belekoccant az autójukba egy buta bácsi, de szerencsére senki nem sérült meg. Később a Boti is elmesélte ezt a telefonba, de nem igazán értettük ahogy ő elmesélte, csak azt, hogy apukája leszídta a másik autós bácsit és hangos volt a csattttt. Aztán mentem fürdeni és vacsorázni, de az anya által készített szalámis zsemlékről csak a szalámit ettem le, utána inkább ettem egy tál makarónit, egy fél banánt és egy kinder pingvines fincsi gangát, aztán lassacskán mentem is aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr455154912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása