Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

621.nap

Reggeli után anyával a szobámban mindenféle érdekes hangokat halgattunk a magnóról, madárhangokat, állat hangokat, és utcai zajokat meg autók és gépek hangjait. Közben én kicsit pakolgattam, aztán lassan indultunk a Nagyihoz, ahol rajzolgattam, aztán ebédeltünk és én extra adag tésztát ettem a leveshez /előtt és után is/ meg egy kis fasirtot is ettem de leginkább uborkát. Kaja után még labdáztunk és rajzoltunk a Nagyival, aztán még hazafelé menet beugrottunk a bababoltba és kaptam pár ruhát, de az sokkal érdekesebb volt, hogy van ott egy kis vonatos terepasztal amivel játszhattam amíg anya válogatott. Ma nemcsakhogy hazafelé nem aludtam el, de még otthon se volt kedvem. Inkább halgatóztam, mert anyáék valami titokzatosat csináltak a nagyszobában, amit nem láttam, de amikor kiszedtek az ágyikómból, a szép fa szőrén-szálán eltűnt! Helyette a játékaim voltak a sarokban, úgyhogy nem estem annyira kétségbe, hanem elővettem az autókat és azokkal játszottam estig, amikoris lementünk hármasban sétálni, és meghallgattunk megint pár zajt: a villamost, az autókat, a repülőt ahogy jöttek-mentek, repkedtek. Nagyon érdekes volt, főleg a villamos és a gyors autók. Amikor a ház elé értünk, apa letört nekem egy jégcsapot és odaadta, hogy megnézhessem és nagyon érdekes dolog, mert hideg és csúszik de sajnos az ízét nem tudtam meg, mert nem engedte apa, hogy megkóstoljam... Otthon előbb fürdeni mentem, aztán vacsoráztunk anyával és kaptam kivit és utána apa adott két szaloncukrot amiből egyet rögtön neki is adtam volna, mert jószivű vagyok :) de szerencsére nem kérte apa, úgyhogy mind a kettőt befaltam, aztán picit még játszottam és mentem aludni.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr995154889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása