Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

593.nap

Reggel megint jó sokáig henyélhettem, mert bár apával együtt keltünk, de ő adott egy könyvecskét, én pedig innentől nem forszíroztam annyira a kelést, hanem megvártam amíg anya is felkel.. Aztán reggeliztünk, kicsit játszottam és már indultuk is a Nagyihoz újpestre. Már felismerem a kocsiból a környéket és mondtam is, hogy "Mama" amikor a házhoz értünk. A Nagyinál aztán persze elővettük a játékokat, de képzeljétek ide is küldött a Mikulás ajándékokat nekem! Kaptam egy hintázó télapót és persze sok gangangát is. Aztán finom ebéddel jóllaktam, a Nagyi adott incsi-fincsi sütit és anyáék elmentek valami mozi nevű helyre, ahova én nem mehettem, mert még kicsi vagyok. Úgyhogy még rajzoltam kicsit a Nagyival, és mivel már elálmosodtam, mentem aludni a titokszobába, a kis ágyikóba. Picit még próbálkoztam a nem-alvással, de a Nagyi nyert: csak elaludtam egy idő után... Amikor felébredtem, anyáék már visszaértek, úgyhogy öltöztünk és hazaindultunk. Anyát kiraktuk az Europarknál, mert vásárolgatni ment nélkülünk, mi fiúk pedig hazamentünk. Otthon apa adott fincsi uzsonnát (banánt, sütit és gangangát), aztán lementünk sétálni, és megnéztük a szép fákat, meg belül az europarkot, mert szépen ki van világítva. Innen elsétáltunk a Mamáért, aki le is jött a Somával, és én kivetettem magam a babakocsiból apával, de sajnos rövid ideig tartott a nagy szabadság, mert apa nem győzött utánam futkározni (próbálom edzésben tartani a környezetemet :)) a Mama pedig nem bírt a Somával és az üres babakocsival. Így, bármennyire is tiltakoztam, vissza kellett ülnöm, és így sétáltunk még a környéken kicsit. Amikor hazaértünk, anya még nem volt otthon, úgyhogy apával elővetettem a gombokat és azzal nagyon klasszul eljátszottunk amíg anya haza nem ért. Anya próbált velem még tornázni, nekem azonban más elképzeléseim voltak, plusz be is kakiltam, úgyhogy anya és apa úgy döntött inkább menjek fürdeni. Nem tiltakoztam az ötlet ellen, úgyhogy jót pancsikoltam, apa megmosta a hajam, és utána adott finom vacsorát (ami az ebéd is volt: rizs, fasírt és ubi, és mivel ügyes voltam, még süti is dukált.) Kaja után még játszhattam és takaríthattam (ami szintén játék!) kicsit, aztán el lettem küldve aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr1005154859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása