Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

591.nap

Reggel jó sokáig aludtunk, és reggeli után anya betett táncolni ruhákat a mosógépbe és közben könyvet néztünk, és játszottunk. Később lementünk ebédért és kaptam szaloncukrot a konyhás nénitől, amit meg is ettem ebéd után, aztán mentem aludni. Ébredés után uzsonnáztam kicsit és nemsokára apa is megérkezett, aztán öltöztünk és elindultunk az Erikáékhoz, de még beugrottunk egy közértbe is vásárolni, és csak utána mentünk fel hozzájuk. A Nati még aludt, és a Bálintnál volt egy barátja játszani, én viszont nem értettem, mit játszanak, mert nagyon bonyolultnak tűnt: mindenféle katonák meg várak meg ilyenek voltak, én pedig inkább leültem az asztalkához és rajzoltam apával, aztán az Erika adott egy doboz gyurmát is és így gyurmázhattam is, ami nagyon klassz volt! Később felkelt a Nati is és apa kivitte a konyhába a kis asztalt és a kis székeket és együtt vacsoráztunk. Aztán a Béla is megérkezett, és mi gyerekek játszhattunk, de sajnos a Natinak rossz kedve volt és nem volt kedve velem játszani... Viszont már elég későre járt, úgyhogy elindultunk haza. Otthon gyorsan megfürödtem, vacsorára ettem egy kis kalácsot teával, aztán mentem aludni.

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr805154857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása