Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

590.nap

Mikulással és Krampusszal Hű, ma igazán mozgalmas napom volt! Reggeli után összekészülődtünk, és gyalog lesétáltunk az oviba. Amikor bementem a csoportba, éppettek a gyereke, és én is leülhettem az asztalhoz és egy pár falatot ettem egy kifliből. Utána egy kislánnyal játszottam a babasarokban és rohangáltam más csoportokba is, aztán átmentünk a tornaterembe és ott picit féltem a nagy gyerekektől akik veszettül rohangáltak és anya ölébe ültem inkább, de aztán kaptam egy labdát és azzal játszhattam és egyszercsak megérkezett a Mikulás! A gyerekek énekeltek neki és minden gyerek kapott tőle ajándékot (még én is!) és kicsit még üldögélhettem a Mikulás ölében is! Innen az oviból a Mamához mentünk, ahol ott volt a Boti és én ebédeltem, és a Kriszti is feljött és hazavitte a Botit én pedig mentem aludni, de sajnos bekakiltam és felébredtem és nem tudtam már visszaaludni, de szerencsére jött a Dédi és kicsit később a Noémi és a Timi és velük is játszottam természetesen. És ők is hoztak nekem mikuláscsomagot (van már egy csomó!). Estefelé hazamentünk és apa is hazaért kicsit később, és játszott velem, aztán anya sütött nekem dínós husit, és apa megvacsoráztatott aztán az előszobában egy csomó ajándékot hagyott nekem a Mikulás: csokit, csörgős katicát, egy pici báb-Mikulást a rénszarvasával és ami a csúcs: egy pici kukát, ami pont olyan mint a konyhában a nagy kuka, csak piciben! Hű de klassz! Én játszottam volna még sokáig, de menni kellett fürdeni és aludni, mert már későre járt...

Milán

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr265154856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása