587.nap

megetettük apával a halacskákatReggel, ébredés és gyors reggeli után még egy picit játszottunk a piros és sárga gombokkal, megnéztünk egy könyvet, és mentünk az énekre. Sajnos esett az eső és elég szomorkás az idő, de legalább nincs olyan nagyon hideg... Viszont ma mi voltunk az elsők, de hamar megjöttek a többiek is és gyújtottunk gyertyát, és énekeltünk és játszottunk is persze sokat. Hazafelé beugrottunk közértbe és felmentünk a Mamához, ebédeltünk, és kicsit később megjött a Boti és a Kriszti is. Úgy volt, hogy a Kriszti megnyír, de elromlott az a zúgó-búgó gép, úgyhogy mára megúsztam... Ennek örömére mentünk is aludni a Botival. Uzsonnára mindenfélét ehettünk (főleg csokit!) mert kaptunk egy csomót. Épp indultunk haza, amikor találkoztunk apával a liftben, és ő vitt haza, mert anya ment angolra. Apával játszottam így aztán estig. Megetettük a halacskákat, játszottunk itt-a-piros-hol-a-pirososat, néztünk könyveket, építettünk tornyot meg ilyesmi. Amikor anya hazaért, még kicsit rosszalkodtam, aztán apa adott vacsorát és játszottunk megint a gombokkal (kisírtam apától...) és fürdés után kicsit megkínoztak, mert megint taknyos lettem. Még picit játszottam mielőtt mentem volna aludni.