Milan-avatar-180x180.jpg

Milán blogja

Életem napjai...

Látogatók:

Friss topikok

  • Tirpák Mihály: Röplabda az egyik legjobb sportág nálam is. (2023.06.16. 23:02) 6259.nap - 2023-06-14
  • Tirpák Mihály: Szervusz Milán, nagyon jók az összefoglalók. Továbbiakban sok sikert kívánok a blogodhoz. (2023.06.16. 23:02) 6255.nap - 2023-06-10
  • Cica Manó: Nekem is ott műtötték a térdem :) (2022.09.23. 17:21) 5807.nap - 2022-03-19
  • Bltnykboti: És este még megnyertük a rocket league tournamentjét!:) (2021.07.15. 18:04) 5430.nap - 2021-03-07
  • Cica Manó: Boldog szülinapot MILÁNKA !!!!!!!!!!!!! (2015.04.07. 21:10) 2558.nap - 7 éves lettem!

583.nap

rajzolok... Reggeli után megnéztünk egy könyvecskét, és utána rajzolhattam egy csomót, előbb a konyhában, később a nagyszobában is folytathattam a művészeti munkát, sőt, később lementünk a játszótérre és ott pedig krétával is rajzolhattam! Aztán lejött értem a Mama és felmentünk, anya pedig elment ebédért és megjött a Kriszti is és anyával előbb ők megebédeltek, és utánuk én is (bár inkább csak a levest és a fasirtot ettem meg, mert a főzelék nem annyira ízlett). Ebéd után mentem aludni, de nem aludtam túl sokat, mert megint taknyos vagyok még, és az orrom miatt nem tudtam rendesen levegőt kapni, és amikor a Mama megtörölte az orrom, akkor már nem volt kedvem visszaaludni... Ígyhát felkeltem és játszottam a Mamával egész amíg apa megjött értem, és a Mama leszaladt a Somával, mert már nagyon kellett pisilnie (mármint a Somának természetesen), és amikor feljöttek, mi hazaindultunk. Otthon a kis asztal és szék várt a nagyszobában, és én azonnal értettem is a célzást, és nekiültem rajzolni! Apa is rajzolgatott, de én sokkal többet! Egész addig rajzoltunk, amíg anya haza nem ért, és nem sokkal később apa adott vacsorát, kicsit még segítettem anyának teregetni és mentem fürdeni.

Milán 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bmilan.blog.hu/api/trackback/id/tr575154849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása